AtMedia

Uczelnia Łazarskiego będzie kształcić przyszłych mediowców

Uczelnia Łazarskiego we współpracy z Biurem Reklamy i Handlu TVP SA, biurem sprzedaży Atmedia, domem mediowym Universal McCann oraz redakcjami „Briefu” i Mediarunu uruchamia studia podyplomowe „Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach”. Przyszłych pracowników domów mediowych i biur reklamy kształcić będą praktycy z branży marketingowej.

Czytaj więcej »Uczelnia Łazarskiego będzie kształcić przyszłych mediowców

Atmedia partnerem reklamowym serwisu Wykop.pl

Wykop.pl, popularny serwis informacyjny tworzony przez użytkowników, rozpoczyna współpracę z Atmedia, największym polskim biurem reklamy mediów tematycznych. Serwis ma blisko 3 mln unikalnych użytkowników generujących miesięcznie 53 mln odsłon (dane Google Analytics za październik br.). Wykop.pl skupia opiniotwórczą społeczność, która zamieszcza, komentuje i ocenia w nim linki do najciekawszych treści znalezionych w internecie.

Czytaj więcej »Atmedia partnerem reklamowym serwisu Wykop.pl