At Media

Joanna Nowakowska odpowiada za relacje z mediami w At Media. Dział marketingu At Media wzmacnia szeregi

Joanna Nowakowska dołączyła do działu marketingu At Media, domu sprzedaży mediów tematycznych. Na nowo utworzonym w strukturze stanowisku press officera będzie odpowiadała m.in. za współtworzenie polityki informacyjnej spółki oraz relacje z mediami.

Czytaj więcej »Joanna Nowakowska odpowiada za relacje z mediami w At Media. Dział marketingu At Media wzmacnia szeregi

At Media podsumowuje styczeń na rynku reklamy telewizyjnej: rekordowy popyt, wzrost sprzedaży w stacjach tematycznych oraz w TVP1 i TVP2, spadki w TVN, spadek cen w TVP1, TVP2 i TVN

W styczniu 2011 r. popyt na reklamę telewizyjną wzrósł o 9,3%. O tyle wzrosła w telewizji w porównaniu ze styczniem 2010 r. liczba sprzedanych kontaktów z reklamami. Wzrost świadczy między innymi o rosnącej wśród reklamodawców atrakcyjności miesięcy do tej pory mniej popularnych. Wysoki wzrost może być dobrym prognostykiem dla kolejnych miesięcy roku, jednak trzeba pamiętać, że na rynek wpływ mają też faktycznie realizowane ceny sprzedaży widowni przez stacje.

Czytaj więcej »At Media podsumowuje styczeń na rynku reklamy telewizyjnej: rekordowy popyt, wzrost sprzedaży w stacjach tematycznych oraz w TVP1 i TVP2, spadki w TVN, spadek cen w TVP1, TVP2 i TVN

At Media rozpoczyna współpracę z iplex.pl

Od 1 lutego 2011r. At Media rozpoczyna sprzedaż na wyłączność powierzchni reklamowej serwisu iplex.pl, tym samym stając się jedną z czołowych sieci oferujących reklamę VOD w internecie. Iplex.pl jest to jedyny serwis w Polsce, który oferuje bezpłatny dostęp do blisko 2 tys. materiałów filmowych – w tym komercyjnych hitów, jak „Hurt Locker”, ”Lektor”, „The Box”, „The Road”.

Czytaj więcej »At Media rozpoczyna współpracę z iplex.pl