ArtGroup

1 ArtGroup

ArtGroup dla TA Hydronics poza granicami Polski

artgroupPo sukcesie kampanii zrealizowanej dla polskiego oddziału TA Hydronics, Grupa Marketingowa ArtGroup nawiązała współpracę z kolejnymi europejskimi przedstawicielstwami firmy. Dzięki wymiernym efektom, jakie ArtGroup uzyskało na rynku polskim, czeskim, litewskim, estońskim i białoruskim, grupa rozpoczęła pracę dla szwajcarskiej centrali firmy. Wesprze tym samym inżynieryjny koncern IMI plc, którego częścią jest TA Hydronics.

Czytaj dalej »ArtGroup dla TA Hydronics poza granicami Polski

PKO BP wybiera ArtGroup

Agencja Reklamowa ArtGroup wygrała konkurs na kompleksową realizację raportu rocznego za 2009 roku banku PKO BP. Kontrolowany przez państwo PKO BP – z aktywami na poziomie 31,5 mld euro – jest największym bankiem w Polsce oraz jednym z największych w Europie Środkowo-Wschodniej. Czytaj dalej »PKO BP wybiera ArtGroup

ArtGroup opracował zwycięski raport

24 listopada w Centrum Konferencyjno-Kongresowym w Warszawie został rozstrzygnięty konkurs na najlepiej sporządzony raport z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, w którym pierwszą nagrodę zdobył BRE Bank. Zwycięski raport został w sposób kompleksowy opracowany przez Agencję Reklamową ArtGroup, która odpowiedzialna była za kreację, projekt, skład, korektę oraz produkcję wydawnictwa.Czytaj dalej »ArtGroup opracował zwycięski raport

ArtGroup zdobywa markę warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych

CATALYST to pierwszy w Polsce i jedyny w regionie Europy Środkowo-Wschodniej zorganizowany rynek dłużnych papierów wartościowych, który zainauguruje już 30 września. Oprócz kompleksowej kreacji oraz wdrożenia systemu identyfikacji wizualnej rynku CATALYST, agencja ArtGroup odpowiadać będzie za kreację kampanii internetowej, kampanii prasowej oraz projekty i produkcję materiałów reklamowych i informacyjnych.Czytaj dalej »ArtGroup zdobywa markę warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych

Nowy Strategy Director w agencji ArtGroup

Do zespołu agencji ArtGroup dołączył Dawid Prymas, który objął stanowisko Strategy Directora. Prymas ukończył socjologię oraz zarządzanie i marketing na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej. Studiował wg indywidualnego programu nauczania pod opieką Prof. dra hab. inż. Jana Stachowicza z Centrum Badań Przedsiębiorczości i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk.

Czytaj dalej »Nowy Strategy Director w agencji ArtGroup