artflash interactive

Gedeon Richter tworzy największą w Polsce bazę sprawdzonych gabinetów ginekologicznych

W trosce o przyszłe mamy oraz ich pociechy firma Gedeon Richter zorganizowała program edukacyjny „Świadome macierzyństwo”. W ramach akcji, przy współpracy z agencją Hill&Knowlton oraz agencją artflash interactive, której powierzone zostały wszelkie działania interaktywne, stworzyła największą w Polsce bazę sprawdzonych gabinetów ginekologicznych.

Czytaj dalej »Gedeon Richter tworzy największą w Polsce bazę sprawdzonych gabinetów ginekologicznych

amazonki.net – nowocześnie o raku piersi w internecie

„artflash interactive” przy współpracy z agencją Hill&Knowlton stworzyła innowacyjny portal społecznościowy poświęcony tematyce raka piersi. Jest to pierwsza w Polsce tego typu platforma społecznościowa dla kobiet zmagających się z chorobą. Serwis ma na celu jednoczyć osoby dotknięte chorobą oraz ich rodziny i bliskich poprzez edukację i wymianę informacji i doświadczeń. Czytaj dalej »amazonki.net – nowocześnie o raku piersi w internecie

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego wybrało artflash interactive

Departament Programów Ponadregionalnych w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego zlecił przygotowanie identyfikacji wizualnej „Strategii rozwoju społeczno-gospodarczego Polski Wschodniej do roku 2020” agencji artflash interactive. Agencja przygotowała w ramach realizacji zarówno logotyp, księgę znaku oraz wzory materiałów reklamowych programu.

Czytaj dalej »Ministerstwo Rozwoju Regionalnego wybrało artflash interactive

Rusza serwis www.mamsm.pl, poświęcony stwardnieniu rozsianemu, czyli nowy trend w marketingu farmaceutycznym

Rusza jedyny w swoim rodzaju serwis internetowy przybliżający trudności, z jakimi borykają się chorzy na stwardnienie rozsiane. Na stronie www.mamsm.pl można nie tylko dowiedzieć się o chorobie, ale przede wszystkim dzięki specjalnie przygotowanej symulacji poprzez interaktywny udział w przygotowanych scenkach filmowych, poczuć czym jest SM i doświadczyć, z czym zmagają się chorzy. Przygotowana kreacja jest przykładem nowego trendu w marketingu farmaceutycznym.

Czytaj dalej »Rusza serwis www.mamsm.pl, poświęcony stwardnieniu rozsianemu, czyli nowy trend w marketingu farmaceutycznym