Artegence

Artegence dla TVN, czyli nowy serwis Orange Warsaw Festival 2010

Nowa strona Orange Warsaw Festival – www.orangewarsawfestival.tvn.pl – przygotowana przez Artegence przy współpracy z TVN, to ukłon w stronę społeczności internetowych. Serwis nie tylko spełnia rolę medium informującego o wydarzeniu, ale również dostarcza użytkownikom informacje dotyczące samych artystów, ich biografie i materiały wideo. Czytaj więcej »Artegence dla TVN, czyli nowy serwis Orange Warsaw Festival 2010

Artegence i Nike w mistrzowskiej kampanii

Agencja Artegence podjęła współpracę z firmą Nike. 18 lutego wystartowała pierwsza wspólna kampania, komunikująca nowy model buta: Total 90 Laser III. Potrwa do 14 marca. W kampanii wykorzystano nietypowe rozwiązanie dzięki użyciu Eyeblaster – rich media format łączy w tej kampanii kilka form reklamowych, w tym wideo oraz opisy reklamowanego produktu, zachęcając przy tym internautów do interakcji. Co innowacyjne, cała gra odbywa się bezpośrednio na zmieniającej się w czasie interakcji reklamie. Jej elementem jest m.in. instruktażowe wideo, którego bohaterem jest gwiazda futbolu – Hiszpan Fernando Torres. Gracze mogą też opublikować swoje wyniki bezpośrednio na swoim facebookowym profilu. Czytaj więcej »Artegence i Nike w mistrzowskiej kampanii

Bezpłatny pakiet Assistance w ofercie Alior Banku

Klienci Alior Banku mogą teraz skorzystać z bezpłatnego pakietu Assistance – „Pomocni Fachowcy”. W ramach oferty Klienci nie zapłacą za usługę pomocy samochodowej, medycznej oraz naprawę m.in. sprzętu gospodarstwa domowego. Pakiet Assistance został przygotowany wraz z Grupa Mondial Assistance, międzynarodowym liderem na rynku usług Assistance. Czytaj więcej »Bezpłatny pakiet Assistance w ofercie Alior Banku