Arkadiusz Rochala

1 Arkadiusz Rochala

Mały też może dużo. Programy lojalnościowe w sektorze MSP

sodexo47% małych i średnich przedsiębiorstw działających w Polsce realizuje programy lojalnościowe skierowane do partnerów biznesowych. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Sodexo średnia roczna kwota przeznaczona przez firmy z sektora MSP, na prowadzenie programu motywacyjnego dla partnerów biznesowych, w 2012 roku była wyższa o 11% w porównaniu z rokiem 2011.

Czytaj więcej »Mały też może dużo. Programy lojalnościowe w sektorze MSP

Motywacja, która działa – nowa kampania Sodexo Motivation Solutions

„Motywacja, która działa – podwójny zysk dla Twoich pracowników” – pod takim hasłem wystartowała jesienna kampania reklamowa segmentu Motywacja Pracowników firmy Sodexo Motivation Solutions. Jej celem jest podkreślenie roli Sodexo jako eksperta w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych. Kampania obejmuje działania reklamowe w prasie biznesowej, codziennej, magazynach branżowych i Internecie.

Czytaj więcej »Motywacja, która działa – nowa kampania Sodexo Motivation Solutions

Nowa strona motywacji Sodexo

Segment Lojalność i Motywacja w Biznesie firmy Sodexo Motivation Solutions, lidera w dziedzinie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych na polskim rynku, uruchomił nowy serwis internetowy www.360dlaBiznesu.Sodexo.pl. Strona skierowana jest do firm szukających nowoczesnych rozwiązań w zakresie budowania lojalności zarówno klientów, kontrahentów i konsumentów.

Czytaj więcej »Nowa strona motywacji Sodexo

Licencja na motywowanie z Sodexo

„Licencję na motywowanie zdobądź z doradcą Sodexo” – pod takim hasłem wystartowała nowa kampania reklamowa segmentu Motywacja Pracowników firmy Sodexo Motivation Solutions. Jej celem jest podkreślenie roli Sodexo jako wyspecjalizowanego doradcy w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych. Kampania obejmuje prasę codzienną, media branżowe oraz działania w Internecie.

Czytaj więcej »Licencja na motywowanie z Sodexo

Sodexho od września bez „h”

Rusza kolejny etap modyfikacji identyfikacji wizualnej Sodexo Pass Polska, której celem jest ujednolicenie marki wszystkich firm wchodzących w skład Grupy Sodexo. Główną, wprowadzaną obecnie innowacją jest rezygnacja z litery „h” w nazwie Sodexho Pass Polska, w rezultacie czego będzie ona brzmiała „Sodexo Pass Polska”, a także wprowadzenie nowego logotypu. Jednocześnie zmieni się także nazewnictwo głównego produktu firmy – dotychczasowy „Kupon” otrzyma nazwę „Pass”.

Czytaj więcej »Sodexho od września bez „h”

Kwitnąca kampania Sodexho Pass

Pomóż pracy rozkwitać! To hasło przewodnie najnowszej kampanii Sodexho Pass – eksperta i doradcy w zakresie motywacji pracowników przy wykorzystaniu kuponów i kart usługowych – skierowanej do pracodawców w całej Polsce. Kampania w prasie i w Internecie ruszy z początkiem marca i potrwa do świąt wielkanocnych. Działaniom promocyjnym towarzyszy mailing z wiosennym dodatkiem – nasionami rzeżuchy.
Czytaj więcej »Kwitnąca kampania Sodexho Pass