ARC Rynek i Opinia

Mały też może dużo. Programy lojalnościowe w sektorze MSP

47% małych i średnich przedsiębiorstw działających w Polsce realizuje programy lojalnościowe skierowane do partnerów biznesowych. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Sodexo średnia roczna kwota przeznaczona przez firmy z sektora MSP, na prowadzenie programu motywacyjnego dla partnerów biznesowych, w 2012 roku była wyższa o 11% w porównaniu z rokiem 2011.

Czytaj więcej »Mały też może dużo. Programy lojalnościowe w sektorze MSP

TVN CNBC najpopularniejszą stacją telewizyjną wśród inwestorów

Inwestorzy i analitycy wskazali kanał TVN CNBC jako najpopularniejszą stację telewizyjną, w ramach badania WarsawScan przeprowadzonego przez NBS Communications. Badania te są cennym źródłem wiedzy o oczekiwaniach inwestorów w zakresie komunikacji i informacji niezbędnych w ocenie atrakcyjności inwestycyjnej spółek. Zrealizowane zostały w dniach 1 – 11 marca 2011 r. 

Czytaj więcej »TVN CNBC najpopularniejszą stacją telewizyjną wśród inwestorów

Internet Banking Monitor 2010 – Internetowym wciąż po drodze do oddziału

Prawie 75 proc. posiadaczy kont internetowych odwiedza w dalszym ciągu placówki banków. Natomiast niespełna 20 proc. z nich deklaruje, że codziennie loguje się na swój rachunek – wynika z najnowszego raportu z piątej już edycji badania Internet Banking Monitor 2010 przygotowanego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia.Czytaj więcej »Internet Banking Monitor 2010 – Internetowym wciąż po drodze do oddziału

W markecie taniej niż w internecie

Internet jest doskonałym medium, które pozwala konsumentom nie tylko na robienie zakupów on-line, ale także na zaplanowanie tanich zakupów w tradycyjnych sieciach handlowych. Wykorzystując internetowe portale prezentujące oferty z gazetek promocyjnych sklepów „off-line” można sprawdzić jakie są aktualne promocje w marketach i podczas najbliższych zakupów zaoszczędzić nawet kilkaset złotych.Czytaj więcej »W markecie taniej niż w internecie

O e-mail marketingu dla reklamodawców

17 września 2008 r., w Strefie Gourmet Magdy Gessler odbędzie się seminarium „Efektywny E-mail marketing. Personalizacja komunikacji marketingowej via e-mail i jej wpływ na zwiększenie sprzedaży”. Organizatorami spotkania z reklamodawcami jest holenderska spółka Web Power , która w tym roku weszła na polski rynek i szwedzka grupa One Media specjalizujące się w dostarczaniu rozwiązań e-mail marketingowych.Czytaj więcej »O e-mail marketingu dla reklamodawców