ARBOnetwork

Nowe serwisy i rekordowy wzrost zasięgu w IDMnet

W lipcu IDMnet rozpoczął współpracę na wyłączność z serwisami firmy MARKFAN (Bezobcasow.pl, Consoleo.pl i inne), obsługiwanymi wcześniej przez ARBOnetwork. Witryny wzmocnią m.in. kobiecą sieć reklamową 4clover, sieć AdAction Network oraz kategorie Rozrywka i Nowe technologie IDMnet. Nowe serwisy znacząco powiększą zasięg sieci IDMnet, która w maju odnotowała rekordowy wzrost – o ponad milion realnych użytkowników.

Czytaj dalej »Nowe serwisy i rekordowy wzrost zasięgu w IDMnet

ARBOinteractive deklaruje zgodność z wypracowanym przez IAB Polska dokumentem „Standard i zalecenia dla reklamy display”

Ponadto pracownicy ARBOnetwork, wiodącej sieci z Grupy ARBOinteractive, brali czynny udział w tworzeniu oraz wprowadzaniu na polskim rynku „Standardu i zlecenia dla reklamy display”. Regulacje zawarte w dokumencie zaczną obowiązywać od września 2010 roku.

Czytaj dalej »ARBOinteractive deklaruje zgodność z wypracowanym przez IAB Polska dokumentem „Standard i zalecenia dla reklamy display”

Kulinarna kampania Coca-coli w ARBOnetwork

Umieszczono na nich sekcję specjalną prezentującą przepisy obiadowe Coca-coli. Sekcja promowana jest na stronach głównych obu serwisów za pomocą belki górnej oraz Rectangla 250×300 z przepisem dnia. Na WielkieZarcie.com emitowany jest dodatkowo Skyscraper – po najechaniu na niego kursorem wyświetla się przepis kulinarny. Kampania potrwa do końca marca br.Czytaj dalej »Kulinarna kampania Coca-coli w ARBOnetwork