Z Oplem wśród zwierząt
Właśnie zakończyła się niestandardowa akcja promująca rodzinnego Opla Meriva. Za działania prowadzone na terenach 8 ogrodów zoologicznych w największych miastach Polski odpowiadała agencja ARBOmedia.
Właśnie zakończyła się niestandardowa akcja promująca rodzinnego Opla Meriva. Za działania prowadzone na terenach 8 ogrodów zoologicznych w największych miastach Polski odpowiadała agencja ARBOmedia.
W czerwcu zakończyła się crossmediowa kampania wprowadzająca na rynek elektronicznego trenera marki adidas – miCoach. Na kampanię złożyło się 7 imprez plenerowych w 5 największych miastach Polski z udziałem drużyn, które powstały w rzeczywistości wirtualnej. Za kompleksową realizację kampanii odpowiedzialna była agencja ARBOmedia Polska.
NewMedia Labs przygotowało specjalnie dla wydawców internetowych ofertę AdReport – monitoringu reklamy display emitowanej w polskim Internecie.
5 czerwca 2010 r. nowa strona agencji ARBOmedia zdobyła nagrodę Site of the Day (SOTD) przyznawaną przez Favourite Website Awards – brytyjską organizację wyróżniającą najlepiej zaprojektowane i najciekawsze serwisy internetowe z całego świata.
Firma adserwerowa BB Elements rozpoczyna współpracę z Wydawnictwem Jezierski i muzycznym serwisem Share The Music. Adserwery BB Elements obsługują już także pierwsze kampanie prowadzone w stworzonym niedawno produkcie zasięgowym e-Drapacz Chmur.
Rozpoczął działalność NewMedia Labs – nowy inkubator pomysłów internetowych. Oferta firmy skierowana jest do twórców serwisów i obejmuje pomoc oraz doradztwo w zakresie technologii i rozwiązań programistycznych, a także wsparcie marketingowe i finansowe.
ARBOmedia promuje Green-Up – nowy napój energetyczny firmy Herbapol-Lublin SA. stworzony na bazie naturalnych składników. W dniu 24 lipca br. ARBOmedia rozpoczęła ogólnopolską akcję samplingową nowego napoju energetycznego Green-Up.
W dniu 8 czerwca br. rozpoczęła się kampania Otwartego Funduszu Emerytalnego AXA. Jednym z elementów promocji są działania skierowane są do studentów ostatnich roczników, którzy rozpoczynają karierę zawodową i nie wybrali jeszcze funduszu emerytalnego. Akcja realizowana jest przez ARBOmedia na uczelniach w 5 największych aglomeracjach Polski.
ARBOmedia dla MASTERCARD wykonała branding stojaków rowerowych przed hipermarketami TESCO w całej Polsce. Jest to pierwszy tego typu nośnik reklamowy na terenie tej sieci hipermarketów.
ARBOmedia, lider działań guerillowych, zrealizowała dla TP S.A. kampanię w przestrzeni miejskiej ściśle nawiązującą do spotu reklamowego. Działania miały na celu zwiększenie świadomości o funkcjonowaniu usługi telewizyjnej w pakiecie Neostrada wśród konsumentów.