Przejdź do treści

Anna Wilk

Alior Bank, PKO BP i mBank mają ofertę najlepiej dopasowaną do potrzeb polskich menedżerów

Menedżerowie, uważani za jednych z najbardziej wymagających klientów banków, wybierają tylko oferty idealnie skrojone na miarę ich potrzeb. Przedstawiciele kadry zarządzającej nauczeni poczucia odpowiedzialności, strategicznego myślenia i przewidywania podobnie funkcjonują w życiu prywatnym. Z sondy przeprowadzonej przez Diners Club, wystawcę kart płatniczych i mecenasa programu Talent Club, wynika, że najchętniej wybieranymi bankami przez polską kadrę zarządzającą jest Alior Bank, PKO BP oraz mBank.

Czytaj dalej »Alior Bank, PKO BP i mBank mają ofertę najlepiej dopasowaną do potrzeb polskich menedżerów

Skuteczny menedżer nie musi chodzić w spodniach

W powszechnej świadomości utarł się pogląd, że lepszym menedżerem jest mężczyzna, którego do pełnienia takiej funkcji mają  predysponować pewne szczególne − rzekomo przypisane jego płci − cechy charakteru. A co na ten temat sądzą sami menedżerowie i menedżerki? Badania przeprowadzone przez firmę Diners Club w ramach programu Talent Club wykazały, że chociaż większość z nich dostrzega różnice w sposobie pracy kobiet i mężczyzn menedżerów, to jednak nie uważa, żeby miały one wpływ na ich efektywność i osiągnięcia zawodowe.

Czytaj dalej »Skuteczny menedżer nie musi chodzić w spodniach

Pracodawco: nie bój się zatrudniać flexi

Zastanawiające jest to, jak bardzo pozostajemy przywiązani do pracy w tradycyjnym znaczeniu tego słowa. W Polsce jest to szczególnie widoczne: podczas gdy na Zachodzie możliwość ruchomych godzin zatrudnienia lub teleworkingu oferuje coraz więcej pracodawców – w zeszłym roku zdecydowała się na to nawet administracja prezydenta USA Baracka Obamy – w Polsce ten sektor rynku pracy rozwija się bardzo powoli.

Czytaj dalej »Pracodawco: nie bój się zatrudniać flexi

Sukces menedżera ma wiele twarzy

Zdaniem większości menedżerów, którzy wzięli udział w badaniu Talent Club, o sukcesie zawodowym świadczą szacunek wśród podwładnych i kontrahentów – tak odpowiedziało prawie 8 na 10 zapytanych respondentów. W życiu prywatnym z kolei jest to luksusowy samochód i dom nad morzem, lub w górach. Jaki okaże się Polski menedżer 2010? Czy kryzys przewartościował jego definicję sukcesu?

Czytaj dalej »Sukces menedżera ma wiele twarzy

Wzrost efektywności pracy największym wyzwaniem menedżerów

Zdobywanie nowych zleceń, zwiększenie efektywności pracy oraz utrzymanie zatrudnienia na poziomie sprzed załamania się gospodarki, to tematy z którymi muszą zmierzyć się menedżerowie w czasach kryzysu. Pytanie czy są na to przygotowani. W badaniu przeprowadzonym dla Talent Club niewiele ponad połowa badanych (53%) uważa, że jest wystarczająco przygotowana do swojej pracy i zakresu obowiązków. Natomiast 16% menedżerów stwierdziło, że nie są należycie przygotowani do pełnienia swojej funkcji w okresie spowolnienia gospodarki. Czytaj dalej »Wzrost efektywności pracy największym wyzwaniem menedżerów

Tylko co piąta firma była przygotowana na kryzys

Kryzys gospodarczy rozpoczęty pod koniec 2008 roku w Stanach Zjednoczonych bardzo szybko ogarnął swoim zasięgiem cały świat. Jego skutki są odczuwalne także w Polsce. W badaniu przeprowadzonym dla Talent Club większość (72%) respondentów przyznało, że spowolnienie gospodarcze dotknęło także ich branżę. Jednocześnie z badań wynika, że polskie firmy nie były przygotowane na nadchodzący kryzys. Czytaj dalej »Tylko co piąta firma była przygotowana na kryzys

Menedżerowie wysoko się cenią – analiza wyników badań prowadzonych w ramach programu Talent Club

Jak wynika z badania Talent Club ponad 58% menedżerów bardzo pozytywnie ocenia efektywność swojej pracy. Co czwarty respondent uważa, że ich praca przynosi wystarczające efekty, a 14% badanych wskazało, że wykonuje swoją pracę przy stuprocentowowym zaangażowaniu i efektywności.Czytaj dalej »Menedżerowie wysoko się cenią – analiza wyników badań prowadzonych w ramach programu Talent Club