Anna Sikorska

Interaktywny Clubbing

ADSEO – marka Grupy Adweb specjalizująca się w marketingu wyszukiwarkowym – przeprowadziła badania pokazujące jak właściciele lokali prowadzą działania promocyjne w Sieci i porównała je do tego, jak radzą sobie kluby londyńskie, berlińskie i wiedeńskie. Efektem kilkumiesięcznej pracy jest raport, którego głównym celem było zwrócenie uwagi na skuteczność reklamy online.

Czytaj więcej »Interaktywny Clubbing

ADSEO o kondycji polskich stron WWW

W listopadzie 2009 roku Adseo – marka Grupy Adweb specjalizująca się w marketingu wyszukiwarkowym – przeprowadziła promocję pod hasłem „Drzwi otwarte w Adseo”. Celem akcji było sprawdzenie, jak właściciele stron radzą sobie z ich poprawnym użytkowaniem i promowaniem w wyszukiwarkach. Efektem kilkumiesięcznej pracy i przeprowadzonych badań jest raport, który ujrzał właśnie światło dzienne.Czytaj więcej »ADSEO o kondycji polskich stron WWW

Skuteczność Twojej kampanii Adwords zależy od jakości Twojego konta.

To czyste i potwierdzone fakty nie tylko przez użytkowników, którzy na co dzień mają do czynienia  z tworzeniem kampanii Adwords, ale również samego twórcę systemu – Google. To w jaki sposób zorganizujesz konto i jakie wyniki osiągną twoje reklamy w dużej mierze zależy od poprawności oraz rodzaju ustawień kampanii.  Jak osiągnąć wysoki wynik jakości? Jak trafić do grupy docelowej? I od czego zacząć?Czytaj więcej »Skuteczność Twojej kampanii Adwords zależy od jakości Twojego konta.

Wciąż rośnie liczba fałszywych domen

Pojawiające się w mediach informacje o złośliwym oprogramowaniu krążącym w sieci i wzmożonej aktywności hakerów, przeciętnemu internaucie wydają się pozostawać bez większego znaczenia. Phishing oraz ataki DoS, postrzegane są jako problem zagranicznych rynków, w związku z czym, aż 50 procent zarejestrowanych w Polsce firm nie stosuje żadnych standardów bezpieczeństwa. Czytaj więcej »Wciąż rośnie liczba fałszywych domen