Anna Sarnacka

On Board PR w kampanii „Ellen – intymnie o równowadze”

On Board PR Ecco Network przygotuje strategię oraz poprowadzi kampanię public relations „Ellen – intymnie o równowadze” dla firmy Holbex, producenta rozwiązań wspomagających i przyspieszających proces poprawy jakości życia, zdrowia i urody. Celem kampanii jest promocja nowego produktu w portfolio Holbex – probiotycznych tamponów.

Czytaj więcej »On Board PR w kampanii „Ellen – intymnie o równowadze”

On Board PR dla marki TENA

Firma SCA Hygiene Products kolejny raz powierzyła On Board PR Ecco Network realizację ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „CoreWellness – wewnętrzna siła”, której hasłem przewodnim w 2012 roku będzie „Rozmowa, która łączy pokolenia”. Do zadań agencji należy realizacja założeń strategii komunikacji, w tym działania media relations, współpraca z ekspertami, liderami opinii w obszarze problemu nietrzymania moczu (NTM), koordynacja wydarzeń specjalnych skierowanych do osób z problemem NTM, a także prowadzenie działań w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej »On Board PR dla marki TENA

On Board PR nawiązuje współpracę z Baxter Polska

On Board PR Ecco Network przygotuje strategię oraz poprowadzi działania public relations dla Ogólnopolskiej Społecznej Kampanii Edukacyjnej „Postaw Na Odporność – zacznij od diagnozy” polskiego oddziału firmy Baxter, światowego lidera w dziedzinie technologii związanych z krwią i układem krążenia. Celem kampanii edukacyjnej jest wzrost świadomości wśród rodziców i lekarzy pediatrów na temat  symptomów, diagnostyki oraz sposobów leczenia Pierwotnych Niedoborów Odporności. Wczesne wykrycie choroby, może umożliwić skuteczniejsze leczenie a to przekłada się na podniesienie jakości życia pacjentów.  

Czytaj więcej »On Board PR nawiązuje współpracę z Baxter Polska