Anna Macnar

Pracodawcy będą zatrudniać w 2010 r. – wyniki badania Universum Employer Branding Survey

Według ostatniego badania „Employer Branding Survey” przeprowadzanego przez Universum, firmę zajmującą się employer branding, eksperci ds. HR twierdzą, że w 2010 r. sytuacja na rynku pracy się poprawi. Prawie połowa respondentów uważa, że działania w zakresie budowania marki pracodawcy zyskują na znaczeniu, a jedna czwarta przyznaje, że nakłady finansowe na te działania wzrosną.Czytaj dalej »Pracodawcy będą zatrudniać w 2010 r. – wyniki badania Universum Employer Branding Survey

Polscy profesjonaliści wybierają Google

Jesienią tego roku Universum Polska Sp. z o.o. przeprowadziło badanie wśród profesjonalistów, czyli osób z wykształceniem wyższym i doświadczeniem zawodowym, dotyczące planów rozwoju ich kariery zawodowej oraz wizerunku pracodawców działających na rynku polskim. Było to pierwsze tego typu badanie w Polsce, które jest tak ważne dla działów zarządzających zasobami ludzkimi w organizacjach. Wzięło w nim udział ponad 3000 osób z minimum rocznym doświadczeniem zawodowym.
Czytaj dalej »Polscy profesjonaliści wybierają Google