Anna Kaczmarska

AdRakieta – IDMnet i o2.pl wchodzą na rynek ze wspólną ofertą

Portal o2.pl i sieć  reklamy internetowej IDMnet stworzyły wspólną  ofertę – pakiet zasięgowy AdRakieta. To pierwsza na polskim rynku oferta łącząca zasoby portalu i internetowej sieci reklamowej, gwarantująca miesięczne dotarcie do niemal 98%* Internautów w Polsce. Pakiet będzie dostępny w sprzedaży od października.  Czytaj dalej »AdRakieta – IDMnet i o2.pl wchodzą na rynek ze wspólną ofertą

Internet dla branży farmaceutycznej – wyniki badania wkrótce

Agencja badawczo-analityczna House of Numbers i sieć reklamowa IDMnet zakończyły pierwszy etap badania dotyczącego wykorzystania Internetu do wyszukiwania informacji o lekach. Przebadano ponad 2000 osób. Wnioski z badania zostaną zaprezentowane 30 listopada na konferencji IAB „Skuteczne wykorzystanie Internetu w branży farmaceutycznej”.

Czytaj dalej »Internet dla branży farmaceutycznej – wyniki badania wkrótce