Anna Adamska

Internet o polskim Product Placement

W ostatnim czasie coraz więcej mówi się o niestandardowym sposobie promocji jakim jest product placement. Rośnie zainteresowanie sposobem jego zastosowania, a równocześnie rezultatami, które przynosi. Na jego temat zaczęli rozpisywać się również redaktorzy serwisów internetowych oraz sami internauci. Pojawia się coraz więcej serwisów, blogów i forów, w których product placement stanowi ważny temat dyskusji.
Czytaj więcej »Internet o polskim Product Placement

Net PR Synergy (NPRS) to nie to samo co pozycjonowanie (SEO)

Od pewnego czasu coraz popularniejsze staje się stosowanie Net PR Synergy w działaniach public relations. Pojawiają się kolejne polskie agencje, które proponują to narzędzie swoim klientom. Dzieje się tak ponieważ zwiększa się zainteresowanie NPRS-em samych firm. Jednak ciągle zbyt mało pojawia się publikacji dotyczących tego czym NPRS jest i na czym dokładnie polega jego działanie. Na jego temat narosło więc wiele mitów i nieporozumień. Jednym z nich jest twierdzenie, że Net PR Synergy to tak naprawdę pozycjonowanie. Nie jest to prawdą.
Czytaj więcej »Net PR Synergy (NPRS) to nie to samo co pozycjonowanie (SEO)