AMS Perłą Polskiej Gospodarki
AMS został laureatem IX edycji rankingu przedsiębiorstw „Perły Polskiej Gospodarki” w kategorii Perły Duże. Ranking ten uznawany jest za najbardziej obiektywny barometr polskiej gospodarki.
AMS został laureatem IX edycji rankingu przedsiębiorstw „Perły Polskiej Gospodarki” w kategorii Perły Duże. Ranking ten uznawany jest za najbardziej obiektywny barometr polskiej gospodarki.
Uczestniczki i uczestnicy Kongresu Kobiet, który odbędzie się 17 i 18 września br., będą mogli zobaczyć ekspozycję plakatów z 10. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS, organizowanego pod przewrotnym hasłem „Skłodowska-Curie była kobietą!”. Wystawa towarzysząca sesjom i panelom Kongresu Kobiet zostanie zaprezentowana w kuluarach Sali Kongresowej w Warszawie.
Czytaj więcej »Wystawa prac konkursowych Galerii Plakatu AMS podczas Kongresu Kobiet
Rusza jedenasta, specjalna edycja konkursu Galerii Plakatu AMS, tym razem zorganizowana pod hasłem Dzisiaj Polska! Zadaniem uczestników konkursu jest zaprojektowanie plakatu, który będzie promował Polskę podczas naszej prezydencji w Unii Europejskiej.
Czytaj więcej »Dzisiaj Polska! – specjalna edycja konkursu Galerii Plakatu AMS
Do 14 stycznia 2011 roku można składać wnioski o dopuszczenie do udziału w konkursie na koncepcję funkcjonalno-przestrzenną zagospodarowania przestrzeni publicznej Placu Wałowego w Gdańsku. Organizatorami konkursu są Gmina Miasta Gdańsk i wiodąca firma z rynku reklamy zewnętrznej – AMS SA. Porozumienie w tej sprawie podpisali we wtorek, 14 grudnia 2010 prezydent Gdańska Paweł Adamowicz i Marek Kuzaka, wiceprezes AMS.
Czytaj więcej »Miasto Gdańsk i AMS ogłaszają konkurs na zagospodarowanie Placu Wałowego
Szóstą edycję programu marketingu miejskiego Bramy Kraju zainauguruje seminarium „Miasto publiczne – miasto prywatne. Partnerstwo Publiczno-Prywatne w perspektywie lat 2010-2015” organizowane przez AMS. Partnerami spotkania są Instytut Partnerstwa Publiczno-Prywatnego oraz kancelaria Clifford Chance.
Czytaj więcej »„Miasto publiczne – miasto prywatne” – rusza 6. edycja programu Bramy Kraju
AMS udostępnił nowe nośniki z 52 powierzchniami reklamowymi na terenach parków handlowych firmy Inter IKEA Centre Polska oraz 31 nowych powierzchni reklamowych na terenach i budynkach centrów handlowych M1 w całej Polsce.
Połączenie Out-of-Home i Internetu w Polsce dało lepsze wyniki niż to samo zestawienie mediów w Wielkiej Brytanii – wynika z eksperymentu badawczego firm Aegis Media: (Carat, Vizeum, Hypermedia, Posterscope) i AMS.Czytaj więcej »Polska wersja brytyjskiego eksperymentu badawczego z lepszymi wynikami
Pod hasłem „przymierz się do jesiennych kolekcji” ruszyła nowa odsłona kampanii przygotowanej przez agencję reklamową San Markos (www.sanmarkos.pl) dla Galerii Malta.Czytaj więcej »Jesienna kampania San Markos dla Galerii Malta
Oferta finansowo-usługowa o wartości wielu miliardów euro pozwoli w okresie spowolnienia gospodarczego zaspokoić kluczowe potrzeby technologiczne firm.Czytaj więcej »HP pomaga polskim firmom przetrwać finansowy sztorm
W czerwcu 2009 roku rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej marki LISNER pod hasłem „Zdrów jak ryba”. Jej celem jest ocieplenie wizerunku marki, poinformowanie grupy docelowej o nowych kategoriach produktów oraz uświadomienie konsumentom szerokiej oferty LISNERA – past kanapkowych, sałatek oraz przetworów rybnych. Czytaj więcej »Nowa kampania reklamowa marki Lisner