AmRest

Agencja Deloitte Digital przygotowała wakacyjną kampanię dla Pizza Hut

Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) wakacyjną kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Smaki świata za 19,95 zł”. Celem akcji jest promocja nowych pizz, umocnienie wizerunku marki Pizza Hut jako eksperta w kategorii „pizza”, oraz wzmocnienie postrzegania jej jako brandu przystępnego cenowo. Agencja Deloitte Digital była odpowiedzialna za całość projektu, od opracowania strategii po egzekucję kreacji digital i BTL.Czytaj więcej »Agencja Deloitte Digital przygotowała wakacyjną kampanię dla Pizza Hut

Najbardziej wyczekiwany produkt Starbucks – legendarne karty Starbucks oraz program lojalnościowy MyStarbucks Rewards już dostępne w Polsce

Już od dzisiaj we wszystkich kawiarniach Starbucks w Polsce dostępna jest wyjątkowa karta, dzięki której klienci kawiarni mają możliwość skorzystania z wielu dodatkowych przywilejów. Powitalna kawa lub herbata, muffin na urodziny, promocje i zaproszenia na wydarzenia specjalne to tylko niektóre z korzyści dla posiadaczy karty Starbucks oraz członków powiązanego z nią programu lojalnościowego MyStarbucks Rewards. Dodatkowo kartę można wielokrotnie doładowywać nawet do kwoty 1 000 zł i płacić nią w kawiarniach.

Czytaj więcej »Najbardziej wyczekiwany produkt Starbucks – legendarne karty Starbucks oraz program lojalnościowy MyStarbucks Rewards już dostępne w Polsce

Starbucks zaprasza na pyszne Cappuccino w specjalnej cenie już od 6 zł

Już od dzisiaj wszyscy klienci Starbucks mogą cieszyć się pysznym Cappuccino z aksamitną mleczną pianką w specjalnej, promocyjnej cenie. Za kawę w rozmiarze tall zapłacą jedynie 6 zł, natomiast w rozmiarze grande – 7,50 zł. Promocja obejmuje wszystkie kawiarnie Starbucks w Polsce i potrwa do 31 października 2012 roku.

Czytaj więcej »Starbucks zaprasza na pyszne Cappuccino w specjalnej cenie już od 6 zł

Starbucks otwiera kawiarnię w jednym z najwyższych budynków w Polsce – Sky Tower we Wrocławiu

Wczoraj została otwarta kawiarnia Starbucks we wrocławskim wieżowcu Sky Tower, który obecnie jest jednym z najwyższych budynków w Polsce (212 m wysokości). Otwarcia dokonała firma AmRest Coffee Sp. z o.o., joint venture utworzone przez Starbucks Coffee International, Inc. oraz AmRest Sp. z o.o.1. Kawiarnia w Sky Tower to już piąta lokalizacja sieci we Wrocławiu, a tym samym 23. w Polsce.

Czytaj więcej »Starbucks otwiera kawiarnię w jednym z najwyższych budynków w Polsce – Sky Tower we Wrocławiu

26 czerwca, w Warszawie, odbędzie się FOODCAMP – pierwsze w Polsce otwarte spotkanie typu barcamp dla przedstawicieli branży gastronomicznej

Założeniem spotkań typu barcamp jest swobodna wymiana myśli, nastawienie na warsztatowy charakter, a przede wszystkim otwarta atmosfera wyzwalająca pozytywną energię i swobodny przepływ wiedzy. FOODCAMP nie będzie inny – 12 żywiołowych prezentacji dotyczących szeroko pojętego marketingu w gastronomii, identyfikacji, trendów kulinarnych oraz kilka paneli dyskusyjnych z właścicielami niesamowitych klubów kulinarnych czy restauracji.Czytaj więcej »26 czerwca, w Warszawie, odbędzie się FOODCAMP – pierwsze w Polsce otwarte spotkanie typu barcamp dla przedstawicieli branży gastronomicznej