AMR Research

Columbus IT wyróżniony certfikatem ‚Discrete Manufacturing’ przez Microsoft i AMR Research

Columbus IT, certyfikowany partner wdrożeniowy firmy Microsoft Dynamics, został uhonorowany certyfikatem branżowym w zakresie produkcji dyskretnej. Nagroda ta jest wyrazem uznania i potwierdzeniem najwyższych kompetencji w zakresie wdrożeń w danej branży, jaką partnerzy mogą otrzymać od firmy Microsoft.

Czytaj więcej »Columbus IT wyróżniony certfikatem ‚Discrete Manufacturing’ przez Microsoft i AMR Research

Infor mianuje Bruca Richardsona dyrektorem ds. startegii

Infor, czołowy dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw średniej wielkości, ogłosił dziś, że weteran branży oprogramowania Bruce Richardson, który obecnie pełni funkcję dyrektora ds. badań w firmie AMR Research, obejmie w Infor stanowisko dyrektora ds. strategii. Richardson bedzie raportował do Jima Scharpera, dyrektora zarządzającego firmy Infor. Czytaj więcej »Infor mianuje Bruca Richardsona dyrektorem ds. startegii

Epicor odnotowuje silny wzrost zainteresowania na usługi outsourcingowe

Epicor Software Corporation (NASDAQ: EPIC), wiodący dostawca zintegrowanych aplikacji dla średnich przedsiębiorstw odnotowuje wysoki popyt na swoje usługi świadczone w modelu outsourcingowym – w ciągu ostatnich dwóch lat podwoiła się liczba klientów korzystających z oferty firmy w tym zakresie. Usługa Epicor Outsourcing, obejmująca hosting aplikacji, zarządzanie aplikacjami oraz outsourcing procesów biznesowych umożliwia zmniejszenie całkowitych kosztów wdrożenia rozwiązania do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP), a jednocześnie pomaga zarządzać ryzykiem i minimalizować jego poziom w skali całego przedsiębiorstwa.Czytaj więcej »Epicor odnotowuje silny wzrost zainteresowania na usługi outsourcingowe

Większość producentów żywności traci co najmniej 10 mln USD rocznie w efekcie możliwego do uniknięcia wycofywania produktów

ST. PAUL, Minnesota, USA, 8 września 2008 r. – Z najnowszych badań przeprowadzonych przez firmę AMR Research wynika, że większość uczestniczących w ankiecie producentów artykułów spożywczych musiało w 2007 roku wycofać z rynku co najmniej jeden produkt. Ponad połowa strat związanych z tymi wycofaniami przekraczała 10 mln USD. W rzeczywistości przeprowadzone przy współpracy firmy Lawson Software (Nasdaq: LWSN) badania wykazały, że 40 procent respondentów odnotowało w 2007 roku straty na poziomie co najmniej 20 mln USD. Pomimo faktu, że procesy i systemy śledzenia pozwoliłyby wielu tym wycofaniom zapobiec.Czytaj więcej »Większość producentów żywności traci co najmniej 10 mln USD rocznie w efekcie możliwego do uniknięcia wycofywania produktów