Ambra

Strzelaj i wygrywaj z Dorato

„Strzelaj z Dorato i zdobądź Puchar 2012€” to ogólnopolska promocja konsumencka zorganizowana przez markę Dorato. Promocja rozpoczęła się w maju, a kończy w dniu finału Mistrzostw Europy w piłce nożnej, czyli 1 lipca. Główną nagrodą tej zakrojonej na szeroką skalę promocji jest nagroda pieniężna w wysokości 2012 euro oraz mistrzowski puchar. Dorato Bianco to idealny wybór dla kibiców, którzy chcą świętować sukcesy swoich ulubionych drużyn.

Czytaj więcej »Strzelaj i wygrywaj z Dorato

Dorato na Dzień Kobiet

Dzień Kobiet to kolejna doskonała okazja, aby świętować ją z Dorato i docenić wyjątkowość każdej kobiety. Zamiast tradycyjnych kwiatów i czekoladek, zaskocz kobietę ofiarując jej w prezencie jedno z trzech rodzajów wina musującego Dorato. Dzięki ponad dwudziestoletniej tradycji, jest ono gwarancją smaku i udanego prezentu.

Czytaj więcej »Dorato na Dzień Kobiet

„Poznaj Michel Angelo” – pierwsza kampania telewizyjna marki

Pierwsza kampania telewizyjna win musujących Michel Angelo pt. „Poznaj Michel Angelo”, rozpoczęła się 12 grudnia i potrwa do końca br. Przygotowane spoty sponsorskie mają charakter wizerunkowy i stanowią kolejny etap relaunchu marki, który rozpoczął się 1 listopada wejściem na rynek Michel Angelo w nowych, eleganckich opakowaniach.

Czytaj więcej »„Poznaj Michel Angelo” – pierwsza kampania telewizyjna marki

„Agentki CIN&CIN”– nowa kampania telewizyjna CIN&CIN

Agentki CIN&CIN – pod takim tytułem ruszyła 21 listopada br. kampania telewizyjna marki CIN&CIN – sponsora Międzynarodowego Turnieju Tańca CIN&CIN Polish Cup. Spoty sponsorskie emitowane są w TVN oraz kanałach tematycznych kierowanych do kobiet. Kampania wspierana jest działaniami w mediach społecznościowych oraz aktywnościami w punktach sprzedaży.

Czytaj więcej »„Agentki CIN&CIN”– nowa kampania telewizyjna CIN&CIN

J.A. BACZEWSKI w sieciach Makro, Selgros, Real i Tesco

Po 72 latach na emigracji, w czerwcu br. polska marka sektora premium J.A. BACZEWSKI powróciła na polski rynek. Teraz ta legendarna wódka dynamicznie buduje swoją sieć dystrybucji. Butelki w kształcie karafek, zaprojektowane specjalnie na rynek polski można już kupić niemalże w całym kraju. Od września br. oprócz sklepów Centrum Wina, najlepszych gastronomii, klubów nocnych i sklepów specjalistycznych, klienci mogą nabyć wódkę J.A. BACZEWSKI także w sieciach ogólnopolskich hurtowni takich jak: Alti Plus, Anpah, Bomi, Boss, Dah, Krokus, Marcpol, Rosiek, Szampańscy, Wagromarket, Sigma oraz w sieciach Leclerc, Makro, Real, Selgros i Tesco. Importem i dystrybucją marki na rynku polskim zajmuje się firma Ambra S.A.

Czytaj więcej »J.A. BACZEWSKI w sieciach Makro, Selgros, Real i Tesco

FIORE – na spotkanie z przyjemnością

Marka FIORE powraca na rynek w udoskonalonej recepturze i odmienionej szacie graficznej. Pierwszy na polskim rynku, kobiecy szampański koktajl, trafia właśnie na półki sklepowe. Musujące FIORE wzbogacone naturalnym sokiem ze świeżych truskawek, brzoskwiń bądź winogron ze szczepu muscat to jedyna w swoim rodzaju, niepowtarzalna kompozycja smakowa, stworzona specjalnie z myślą o kobietach. Celem pierwszego etapu działań marketingowych jest wsparcie sprzedaży produktów marki oraz budowanie jej świadomości wśród kobiecego targetu.

Czytaj więcej »FIORE – na spotkanie z przyjemnością

AMBRA w Blue City

Znana i ceniona przez klientów sieć obuwnicza Ambra od początku kwietnia ma swój salon w Blue City. Otwarty w nowej aranżacji salon ma bogatą ofertę obuwia, skierowaną dla całej rodziny. Klient znajdzie tu zarówno buty męskie, damskie, jak i dziecięce. Wszystkie wykonane są ze skóry naturalnej lub ekologicznej.

Czytaj więcej »AMBRA w Blue City