Altavia
Altavia projektuje opakowania wprowadzanych na rynek przez Carrefour napojów energetycznych dla kobiet
Altavia Polska realizuje na zlecenie Philips Polska projekt komunikacyjny dla linii oczyszczaczy i nawilżaczy
Altavia Polska opracowała projekt komunikacyjny dla linii oczyszczaczy i nawilżaczy Philips na zlecenie Philips Polska. Czytaj więcej »Altavia Polska realizuje na zlecenie Philips Polska projekt komunikacyjny dla linii oczyszczaczy i nawilżaczy
Altavia przygotowuje rebranding opakowań produktów marki własnej Carrefour
Altavia Polska przeprowadza projekt zmiany układu graficznego elementów opakowań na zlecenie sieci Carrefour Polska. Projekt dotyczy kilkunastu linii produktowych marki własnej Carrefour. Na półkach sklepowych można już spotkać nowe opakowania, a w ciągu najbliższych miesięcy trafi do nich kolejna partia. Zmiany związane są m.in. z wprowadzeniem przez Carrefour w Polsce systemu SENS, czyli Uproszczonego Systemu Znakowania Żywności (fr.: Système d’Étiquetage Nutritionnel Simplifié) – innowacyjnego sposobu przekazywania klientom informacji żywieniowych na opakowaniach.Czytaj więcej »Altavia przygotowuje rebranding opakowań produktów marki własnej Carrefour