Archiwa tagu: Altavia

Altavia przygotowuje nową linię opakowań dla marek Dog’s Menu i Cat’s Menu z portfolio Carrefour

Produkty w nowych opakowaniach w najbliższych dniach trafią na półki sklepów Carrefour w całej Polsce. Dog’s Menu i Cat’s Menu to marki własne Carrefour, którymi sygnowane są produkty skierowane do właścicieli psów i kotów. Zadaniem agencji było przygotowanie nowych opakowań dla całej linii tych produktów, w tym m.in. puszek, saszetek, dużych opakowań z karmą itp.… Czytaj dalej »

Altavia projektuje opakowania wprowadzanych na rynek przez Carrefour napojów energetycznych dla kobiet

Agencja Altavia przygotowała projekty puszek wprowadzanej przez Carrefour do sprzedaży linii napojów energetycznych. Wprowadzane właśnie na rynek napoje skierowane są do kobiet, a brandowane będą marką Carrefour. Wcześniej Carrefour sprzedawał w Polsce pod swoją marką wyłącznie „zwykłe” napoje energetyczne, w wersji light i mojito, w opakowaniach 1 l i w puszkach 250 ml. Obecnie wprowadzana… Czytaj dalej »

Altavia przygotowuje rebranding opakowań produktów marki własnej Carrefour

Altavia Polska przeprowadza projekt zmiany układu graficznego elementów opakowań na zlecenie sieci Carrefour Polska. Projekt dotyczy kilkunastu linii produktowych marki własnej Carrefour. Na półkach sklepowych można już spotkać nowe opakowania, a w ciągu najbliższych miesięcy trafi do nich kolejna partia. Zmiany związane są m.in. z wprowadzeniem przez Carrefour w Polsce systemu SENS, czyli Uproszczonego Systemu… Czytaj dalej »