Alma Market

Pierwsze jaskółki powrotu koniunktury, czyli podsumowanie wyników spółek za II kwartał 2009 r.

31 sierpnia br. minął termin publikacji danych finansowych za II kwartał przez spółki notowane na warszawskiej giełdzie. Spowolnienie gospodarcze z jakim mamy do czynienia w Polsce, znalazło po raz kolejny odzwierciedlenie w wynikach spółek. Czytaj więcej »Pierwsze jaskółki powrotu koniunktury, czyli podsumowanie wyników spółek za II kwartał 2009 r.

Campus sponsorem głównym Ekspedycji Syberia Mongolia 2009

Marka Campus została sponsorem głównym Ekspedycji Syberia Mongolia 2009, która wystartuje 14 sierpnia z Warszawy i potrwa ok. 50 dni. Sponsorami wyprawy, której oficjalna nazwa brzmi „Campus Syberia Mongolia Expedition 2009”, zostały ponadto firma farmaceutyczna Krka oraz Alma Market, a partnerem fotograficznym – marka Sony. Współpracę z Campus i Sony zapewnił partner marketingowy projektu, firma Sport Management Polska.

Czytaj więcej »Campus sponsorem głównym Ekspedycji Syberia Mongolia 2009

LaSer partnerem IX edycji Kongresu „Programy Lojalnościowe”

W dniach 23-24 kwietnia 2009 r. w Krakowie odbędzie się IX edycja Kongresu „Programy Lojalnościowe”. Konferencja jest jednym z największych spotkań zrzeszających specjalistów w budowaniu lojalności konsumentów. Srebrnym sponsorem i jednym z kluczowych ekspertów konferencji, organizowanej przez Informedia Polska, jest grupa LaSer Polska.
Czytaj więcej »LaSer partnerem IX edycji Kongresu „Programy Lojalnościowe”