Archiwa tagu: Alina Baniecka

7 Days Double – podwójnie smaczne rogale w nowej odsłonie

25 sierpnia rozpoczęła się nowa odsłona kampanii wizerunkowej rogala 7 Days Double. Jej celem jest promocja nowej kategorii croissantów 7 Days – Double oraz zwiększenie sprzedaży rogali 7 Days. Bohaterami kampanii są dobrze znane postacie: Nadzienie Kakaowe i Mąka z Margaryną oraz laska Wanilii i Wiśnia.

Chipita Poland wykorzystuje w komunikacji marki 7days social media marketing

Agencja mobijoy! opracowała strategię obecności marki 7days w sieciach społecznościowych. Wirtualne profile rogalików 7days zostały utworzone na najpopularniejszych portalach, m.in. fotka.pl, nasza-klasa.pl, grono.net. Aktywne uczestnictwo marki w obszarze social media ma na celu precyzyjne dotarcie do grupy docelowej z dostosowanym do jej zachowań i przyzwyczajeń przekazem marketingowym.