Aleksandra Potrykus

Mood Media Corporation kupiła firmę BIS

Mood Media Corporation, specjalizująca się w marketingu sensorycznym kupiła firmę BIS- wiodącego dostawcę usług audio-wizualnych w Europie. Dzięki temu posunięciu, Mood Media zaoferuje swoim klientom bardziej zaawansowane usługi. Pozwoli to na szerszą ekspansję rynków europejskich, w tym Polski oraz na poszerzenie grupy docelowej klientów. Transakcja opiewa na 22,5 mln euro w gotówce.

Czytaj więcej »Mood Media Corporation kupiła firmę BIS

Muzyka bez opłat za prawa autorskie nowym trendem audiomarketingu

Lokale publiczne odtwarzające muzykę, mogą uniknąć opłat na rzecz organizacji chroniących/działających na rzecz praw autorskich i pokrewnych. Wraz z rozwojem firm zajmujących się audiomarketingiem, artyści coraz częściej przenoszą się do nich ze swoimi utworami. Korzystają na tym zarówno właściciele lokali jak i sami twórcy muzyki.

Czytaj więcej »Muzyka bez opłat za prawa autorskie nowym trendem audiomarketingu

Empik cafe skorzysta z usług Mood Media

Mood Media Corporation nawiązała współpracę z empik cafe sp. z o.o. Umowę podpisano na wszystkie lokalizacje należące do grupy, czyli sieci kawiarni empik cafe i Voyage, puby/restauracje Business Shark oraz restauracje Flying Bistro. Specjaliści z Mood Media dostarczą nie tylko nagrania muzyczne, ale także całe systemy nagłośnieniowe dla sieci. W lokalach nadawane będą indywidualnie dobrane programy muzyczne.

Czytaj więcej »Empik cafe skorzysta z usług Mood Media

Mood Media Corporation wypełni muzyką perfumerie Douglas

Mood Media Corporation, wiodący dostawca rozwiązań marketingowych w miejscu sprzedaży, rozpoczęła współpracę z Douglasem, największą siecią perfumerii w Polsce. W 87 sklepach, w 45 miastach w Polsce zostaną zamontowane zintegrowane systemy audio. Jest to kolejna firma, która wesprze swoją sprzedaż za pomocą rozwiązań sensorycznych.

Czytaj więcej »Mood Media Corporation wypełni muzyką perfumerie Douglas

Atmosfera w sklepach ma coraz większe znaczenie

Jak wynika z najnowszych analiz Mood Media Corporation, marketing sensoryczny nabiera coraz to większego znaczenia. Umiejętnie dobrane bodźce dźwiękowe i zapachowe wpływają na decyzje zakupowe klientów, poprawiają percepcję i procesy pamięciowe. W konsekwencji konsumenci łatwiej zapamiętują daną markę i częściej do niej wracają. Dlatego właśnie oprócz trafnie dobranej muzyki, przedsiębiorcy coraz częściej stosują rozwiązania zapachowe.

Czytaj więcej »Atmosfera w sklepach ma coraz większe znaczenie