Archiwa tagu: Alcatel-Lucent

Alcatel-Lucent Enterprise rozbudowuje pakiet rozwiązań komunikacyjnych OpenTouch

Małe, średnie i duże przedsiębiorstwa stoją dziś przed licznymi problemami i wyzwaniami dotyczącymi komunikacji, które obejmują m.in. obsługę urządzeń prywatnych w środowisku firmowym, pracę zdalną czy wymagania związane z komunikacją wideo. Jednym z największych wyzwań jest wprowadzanie nowych rozwiązań do środowiska informatycznego firmy przy jednoczesnym ograniczaniu kosztów.

Alcatel-Lucent wprowadza na rynek Genesys Compact Edition i rozszerza ofertę rozwiązań dla centrów contact center

Firma Alcatel-Lucent poinformowała, że wprowadza do oferty system Genesys Compact Edition dla średniej wielkości contact center oferowany na otwartej platformie. Rozwiązanie to było do tej pory dostępne w formie pakietu – oprogramowanie Genesys wraz serwerem komunikacyjnym Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise.

Ekonomiczne konsekwencje jakości obsługi klienta w Polsce

Niski poziom obsługi klienta ma negatywne konsekwencje dla przedsiębiorstw w Polsce, bezpośrednio przyczyniając się do utraty przychodów firm. Straty te sięgają 8,8 mld euro rocznie. Wśród branż, które są w największym stopniu narażone na ryzyko strat znalazły się: usługi bezprzewodowe, telewizja kablowa i satelitarna oraz usługi finansowe i naziemne.