Alcatel-Lucent

Alcatel-Lucent Enterprise rozbudowuje pakiet rozwiązań komunikacyjnych OpenTouch

Małe, średnie i duże przedsiębiorstwa stoją dziś przed licznymi problemami i wyzwaniami dotyczącymi komunikacji, które obejmują m.in. obsługę urządzeń prywatnych w środowisku firmowym, pracę zdalną czy wymagania związane z komunikacją wideo. Jednym z największych wyzwań jest wprowadzanie nowych rozwiązań do środowiska informatycznego firmy przy jednoczesnym ograniczaniu kosztów.

Czytaj więcej »Alcatel-Lucent Enterprise rozbudowuje pakiet rozwiązań komunikacyjnych OpenTouch

Alcatel-Lucent zachęca firmy do opracowywania większej liczby aplikacji dla smartfonów w celu nawiązania bliższych kontaktów z klientami

Alcatel-Lucent zachęca firmy do wykorzystania potencjału nowoczesnych smartfonów o dużej mocy obliczeniowej, wykorzystujących wiele kanałów komunikacji, poprzez opracowanie nowego modelu kontaktu z klientami mobilnymi. Podczas gdy obecne podejście wobec klientów mobilnych polega w większości na samoobsłudze i obejmuje ograniczoną liczbę transakcji, Alcatel-Lucent proponuje strategię, która przenosi kontakt z klientem mobilnym na poziom aplikacji usługowych, poprzez inteligentne łączenie agentów centrów komunikacyjnych i pracowników działów obsługi klienta w całym przedsiębiorstwie i oddziałami terenowymi.

Czytaj więcej »Alcatel-Lucent zachęca firmy do opracowywania większej liczby aplikacji dla smartfonów w celu nawiązania bliższych kontaktów z klientami

NextiraOne wdraża system zabezpieczający przed włamaniami do rezerwatu żółwi na Korsyce i kradzieżami zagrożonych gatunków

NextiraOne, europejski ekspert w obszarze usług komunikacyjnych został wybrany przez organizację A CUPULATTA powołaną w celu ochrony i zachowania żółwi do wdrożenia systemu zapewniającego bezpieczeństwo żółwi w rezerwacie na Korsyce.

Czytaj więcej »NextiraOne wdraża system zabezpieczający przed włamaniami do rezerwatu żółwi na Korsyce i kradzieżami zagrożonych gatunków

Alcatel-Lucent wprowadza na rynek Genesys Compact Edition i rozszerza ofertę rozwiązań dla centrów contact center

Firma Alcatel-Lucent poinformowała, że wprowadza do oferty system Genesys Compact Edition dla średniej wielkości contact center oferowany na otwartej platformie. Rozwiązanie to było do tej pory dostępne w formie pakietu – oprogramowanie Genesys wraz serwerem komunikacyjnym Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise.

Czytaj więcej »Alcatel-Lucent wprowadza na rynek Genesys Compact Edition i rozszerza ofertę rozwiązań dla centrów contact center

Ekonomiczne konsekwencje jakości obsługi klienta w Polsce

Niski poziom obsługi klienta ma negatywne konsekwencje dla przedsiębiorstw w Polsce, bezpośrednio przyczyniając się do utraty przychodów firm. Straty te sięgają 8,8 mld euro rocznie. Wśród branż, które są w największym stopniu narażone na ryzyko strat znalazły się: usługi bezprzewodowe, telewizja kablowa i satelitarna oraz usługi finansowe i naziemne.Czytaj więcej »Ekonomiczne konsekwencje jakości obsługi klienta w Polsce