AIP Business Link

Agencja Adbirds z „ASUS i Grywalizacja”

Grywalizacja to wykorzystanie założeń rządzących fabułą w grach komputerowych do modyfikowania zachowań ludzi w świecie rzeczywistym. Agencja Adbirds wykorzystała ten trend w zastosowaniu technik gamingowych, wiedzę Pawła Tkaczyka (pasjonata grywalizacji i znanego blogera) oraz współpracę z młodymi startupami z AIP Business Link do stworzenia i zainicjowania akcji „ASUS i Grywalizacja”.

Czytaj więcej »Agencja Adbirds z „ASUS i Grywalizacja”

Kampania „Piękna bo zdrowa” ze wsparciem AIP Business Link

51% kobiet woli pracę na własny rachunek, co przekłada się wprost na ilość przedsiębiorczyń w Polsce. Akcelerator rozwoju biznesu AIP Business Link wspiera kampanię „Piękna bo zdrowa”, by promować dbanie o zdrowie wśród kobiet aktywnych zawodowo. We wtorek, 30 października w AIP Business Link Warszawa odbędzie się uroczysta inauguracja III edycji ogólnopolskiej kampanii społecznej ,,Piękna bo zdrowa” pod hasłem ,,Zostań superbohaterką, zrób cytologię!”.

Czytaj więcej »Kampania „Piękna bo zdrowa” ze wsparciem AIP Business Link

Przedsiębiorcy mówią „nie” przestarzałym strukturom

W środę 24 sierpnia, w siedzibie AIP Business Link odbyła się debata nad powołaniem w Polsce Ministerstwa Przedsiębiorczości, w której na argumenty starli się przedsiębiorca i inwestor Artur Kurasiński oraz Dariusz Żuk, Prezes Fundacji Polska Przedsiębiorcza. Debacie przysłuchiwał się m. in. poseł na Sejm Michał Szczerba, a wspólnym mianownikiem dyskusji była archaiczność istniejącego systemu w środowisku przedsiębiorczości oraz absolutna konieczność wprowadzenia zmian.

Czytaj więcej »Przedsiębiorcy mówią „nie” przestarzałym strukturom