Przejdź do treści

AIDS

Ucz się na zdrowie

durexDurex już od ponad roku prowadzi kampanię społeczną, mającą na celu otworzenie Polaków na dialog dotyczący seksualności. W ramach działań związanych z akcją, marka duży nacisk kładzie na kwestie związane z bezpieczeństwem seksualnym oraz podnoszeniem świadomości w tym zakresie. Projekt warsztatów w szkołach ponadgimnazjalnych poświęconych bezpiecznym zachowaniom seksualnym oraz profilaktyce HIV/AIDS, zainicjowany przez Społeczny Komitet ds. AIDS doskonale wpisał się w założenia kampanii Durex. Połączono zatem siły, aby wspólnie szerzyć potrzebną wiedzę wśród młodych ludzi.

Czytaj dalej »Ucz się na zdrowie

1 AIDS

Pamiętaj, masz prawo wiedzieć więcej… o antykoncepcji

W wielu rodzinach i szkołach rozmowy z młodymi ludźmi o seksie oraz antykoncepcji traktowane są nadal jak tabu. Warto jednak zdać sobie sprawę, że wiedza na ich temat przekazana w odpowiedni sposób pomaga młodzieży podejmować rozsądne decyzje. Dlatego marka Durex, która ma na względzie promowanie odpowiedzialnych zachowań seksualnych, zaangażowała się w akcję „Antykoncepcja – masz prawo wiedzieć”.

Czytaj dalej »Pamiętaj, masz prawo wiedzieć więcej… o antykoncepcji

Słuchawki Monster Cable narzędziem walki z AIDS

Już niedługo wielbiciele dobrych brzmień będą mogli cieszyć się swoim hobby, a jednocześnie walczyć z plagą AIDS w Afryce. Podczas targów CES 2010 w Las Vegas firma Monster Cable zaprezentowała specjalną edycję słuchawek nausznych o trudnej do zapamiętania nazwie: (PRODUCT) RED Beats Solo Headphone. Proste są natomiast zasady sprzedaży, zgodnie z którymi każde 5 dolarów z sumy wydanej na te właśnie słuchawki, trafi do globalnego funduszu do walki z AIDS na kontynencie afrykańskim. Czytaj dalej »Słuchawki Monster Cable narzędziem walki z AIDS