Agencja Charyzma

Charyzma promuje Casting Martini Royale

Agencja Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej prowadzi intensywne działania PR wokół konkursu organizowanego przez Martini Polska Sp. z o.o. na nową, kobiecą twarz Martini. Kandydatki muszą mieć ukończone 25 lat i do 9 lipca br. umieścić na stronie www.royalecasting.pl  jednominutowy film z odpowiedzią na pytanie: „Dlaczego to właśnie ja powinnam wygrać Royale Casting?”. Swoją osobowością mają potwierdzić tagline Martini, że w życiu najważniejsze jest odpowiednie nastawienie – Luck Is An Attitude.

Czytaj więcej »Charyzma promuje Casting Martini Royale

Służba Celna buduje spójny wizerunek

Służba Celna rozpoczyna wdrażanie koncepcji budowania spójnego wizerunku. Funkcjonariusze celni od kilku lat nie odpowiadają wyłącznie za pobór cła i podatków w imporcie oraz ochronę granic, ale również za pobór akcyzy i nadzorowanie hazardu. Koncepcję budowania spójnego wizerunku opracowała agencja Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej, a część dotyczącą obecności celników w Sieci – agencja Digital Wonderland.

Czytaj więcej »Służba Celna buduje spójny wizerunek