Archiwa tagu: Afilo

Afilo wdraża Open Track

Afilo wdraża autorską platformę do zarządzania programami partnerskimi – Open Track. Finalne przepięcie na nowe rozwiązanie planowane jest na połowę sierpnia. Wprowadzenie Open Track pozwoli na pełniejszą analizę prowadzonych kampanii i ich optymalizację – zarówno z punktu widzenia klientów, jak i wydawców, zrzeszonych w sieci.

IDM Media Team i Afilo promują Wiedeń

Od września do października trwa kampania promocyjna realizowana przez IDM Media Team przy współpracy z Afilo, na zlecenie portalu Austria.info. Kampania prowadzona jest przy użyciu dwóch połączonych modeli rozliczeń: CPM w sieci tematycznej 4clover i CPC w sieci afiliacyjnej Afilo.

Nowe osoby w zespole Afilo

Do zespołu Afilo dołączyli dwaj nowi account managerowie: Grzegorz Stasiuk i Roman Nuckowski. Będą odpowiedzialni za współpracę z klientami bezpośrednimi, pozyskanie budżetów reklamowych oraz koordynację realizacji kampanii afiliacyjnych.

Wzmocnienie działu agencyjnego Afilo

Wraz z początkiem listopada 2009 do sieci Afilo dołączyła Urszula Czaplarska, obejmując stanowisko Business Development Managera. Do zakresu jej obowiązków będzie należeć obsługa strategiczna agencji i domów mediowych. Zatrudnienie jej jest kontynuacją polityki systematycznej rozbudowy pionu Client Service w Afilo.