Przejdź do treści

AdWords

Active Pharma została Certyfikowanym partnerem Google AdWords

Active Pharma spełniła wymogi stawiane przez Google, uzyskując status Certyfikowanego partnera Google AdWords. Firmy dokładają wielu starań, by uzyskać wspomniany tytuł. Specjaliści z zakresu prowadzenia kampanii w linkach sponsorowanych muszą zdać egzamin z dogłębnej znajomości programu AdWords, by firma zyskała status Kwalifikowanej Firmy Google AdWords.Czytaj dalej »Active Pharma została Certyfikowanym partnerem Google AdWords

ADmanago obniża koszty kliknięć w Google nawet o 70%

ADmanago (www.admanago.pl) to pierwsza na polskim rynku aplikacja internetowa, za pośrednictwem której w bardzo prosty sposób można samodzielnie opublikować reklamę w wyszukiwarce Google. System emisji reklamy w ADmanago został uproszczony do niezbędnego minimum, tak aby reklamodawca nie musiał zakładać konta w systemie Adwords i żeby nie musiał korzystać z usług agencji reklamowej.

Czytaj dalej »ADmanago obniża koszty kliknięć w Google nawet o 70%

Linki Afiliacyjne – sprawdź ile sprzedajesz dzięki reklamie

W platformie SalesNet360.pl udostępniona została dla właścicieli sklepów internetowych funkcjonalność Linków Afiliacyjnych. Dzięki Linkom Afiliacyjnym osoby prowadzące sklepy internetowe po raz pierwszy mogą samodzielnie sprawdzać jaki efekt sprzedażowy przynoszą realizowane przez nich kampanie w Google Adwords, tradycyjna reklama banerowa czy akcje e-mail marketingowe.Czytaj dalej »Linki Afiliacyjne – sprawdź ile sprzedajesz dzięki reklamie

Skuteczność Twojej kampanii Adwords zależy od jakości Twojego konta.

To czyste i potwierdzone fakty nie tylko przez użytkowników, którzy na co dzień mają do czynienia  z tworzeniem kampanii Adwords, ale również samego twórcę systemu – Google. To w jaki sposób zorganizujesz konto i jakie wyniki osiągną twoje reklamy w dużej mierze zależy od poprawności oraz rodzaju ustawień kampanii.  Jak osiągnąć wysoki wynik jakości? Jak trafić do grupy docelowej? I od czego zacząć?Czytaj dalej »Skuteczność Twojej kampanii Adwords zależy od jakości Twojego konta.

Nowy certyfikat Google w PerformanceMEDIA

3 grudnia 2009 roku Wojciech Jakoniuk zdał Google Advertising Fundamental Exam, który uprawnia do ubiegania się o nowy certyfikat Google Advertising Professional.Google uruchomiło nowy program certyfikowania partnerów. Proces uzyskania certyfikatu Google Advertising Professional składa się aktualnie z kilku egzaminów. Pierwszy z nich to Google Advertising Fundamental Exam, który jako jeden z pierwszych w Polsce zdał Wojciech Jakoniuk z PerformanceMEDIA.Czytaj dalej »Nowy certyfikat Google w PerformanceMEDIA

Promuj swoją firmę z mBankiem

mBank pomaga Przedsiębiorcom, otwierającym rachunek mBIZNES konto z kartą debetową, wypromować firmę w internecie. mBank we współpracy z Google rozpoczął nową promocję rachunków firmowych. Dzięki niej Klienci, otwierający rachunek firmowy mBIZNES konto z kartą debetową, otrzymują kupon reklamowy do wykorzystania w Google AdWords.Czytaj dalej »Promuj swoją firmę z mBankiem