Adweb

ADSEO o kondycji polskich stron WWW

W listopadzie 2009 roku Adseo – marka Grupy Adweb specjalizująca się w marketingu wyszukiwarkowym – przeprowadziła promocję pod hasłem „Drzwi otwarte w Adseo”. Celem akcji było sprawdzenie, jak właściciele stron radzą sobie z ich poprawnym użytkowaniem i promowaniem w wyszukiwarkach. Efektem kilkumiesięcznej pracy i przeprowadzonych badań jest raport, który ujrzał właśnie światło dzienne.Czytaj więcej »ADSEO o kondycji polskich stron WWW

Serwis czy wizytówka, czyli krótko o .TEL

Główną ideą wprowadzenia domen .TEL  było umożliwienie udostępniania swoich danych teleadresowych w internecie bez konieczności tworzenia i zarządzania serwisem www. Pomysł udało się zrealizować w ten sposób, że wszystkie informacje zawarte na stronie z końcówką .TEL, zamiast „wisieć” na serwerze, umieszczone są bezpośrednio w rekordzie domeny. Czytaj więcej »Serwis czy wizytówka, czyli krótko o .TEL

Zgłoś swoją propozycję najważniejszego celu dla Polski na następne 20 lat i weź udział w testowym głosowaniu przez internet

31 maja w Warszawie odbędzie się Okrągły Stół zorganizowany przez Stowarzyszenie Polska Młodych i dziennik Metro. Zasiądą przy nim młodzi przedstawiciele świata kultury i nauki oraz organizacji pozarządowych.

Czytaj więcej »Zgłoś swoją propozycję najważniejszego celu dla Polski na następne 20 lat i weź udział w testowym głosowaniu przez internet