Adv.pl

Augmented Reality w „Dobrym Wnętrzu”

Miesięcznik „Dobre Wnętrze” jako pierwszy w segmencie pism wnętrzarskich wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość – Augmented Reality. Czerwcowy numer magazynu (w sprzedaży od 13 maja) to wyjątkowa oferta dla czytelników. Specjalnie dla nich przygotowano m.in. multimedialną, trójwymiarową wizualizację dizajnerskich przedmiotów, zaprezentowanych w głównym temacie wydania – 101 rzeczy i rozwiązań wnętrzarskich, o jakich marzą Polacy. To także interesująca propozycja dla reklamodawców, którzy zyskują nowe możliwości marketingowe.

Czytaj więcej »Augmented Reality w „Dobrym Wnętrzu”

Bonnier Business Polska i Adv.pl nowymi członkami IAB Polska

Do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyły firmy Adv.pl oraz Bonnier Business Polska – wydawca dziennika „Puls Biznesu”. Aktualnie w ramach IAB Polska działa 161 firm członkowskich. IAB reprezentuje ich interesy promując internet jako medium o największym potencjale marketingowym, informacyjnym i edukacyjnym.

Czytaj więcej »Bonnier Business Polska i Adv.pl nowymi członkami IAB Polska