Adv.pl

Adv.pl wspiera kampanię KRBRD „Prędkość zabija – włącz myślenie”

Adv.pl z Grupy ADV przygotowała innowacyjną aplikację wspierającą akcję Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (KRBRD). Projekt realizowany był w ramach kampanii „Prędkość zabija – włącz myślenie”. Rozwiązanie „Tak będziesz wyglądał w najlepszym wypadku” – oparta na technologii Augmented Reality – pozwala na realistyczne pokazanie obrazu twarzy po wypadku.

Czytaj więcej »Adv.pl wspiera kampanię KRBRD „Prędkość zabija – włącz myślenie”

Warszawa’44 – Ślady Powstania Warszawskiego przez komórkę

Muzeum Powstania Warszawskiego oraz agencja Adv.pl z Grupy ADV proponują nowe sposoby promowania historii dzięki zastosowaniu innowacyjnych technologii na telefony komórkowe typu „smartfon”. Tym samym, mieszkańcy Warszawy oraz turyści odwiedzający stolicę, będą mogli na bieżąco i w atrakcyjny sposób dowiedzieć się więcej o miejscach, w pobliżu których się znajdują, pamiętających historię sprzed 67 lat.

Czytaj więcej »Warszawa’44 – Ślady Powstania Warszawskiego przez komórkę