Adv.pl

Adv.pl (Lemon Sky) współpracuje z firmą Amica

Agencja Adv.pl z Grupy ADV rozszerza kompetencje w zakresie strategii i kreacji w obszarze social media.  Realizuje – dzięki wygranemu przetargowi – kompleksową kampanię na rzecz marki Amica. Współpraca z liderem rynku AGD obejmuje nie tylko długofalową politykę aktywności marki w największych, polskich portalach społecznościowych, ale zakłada również działania w obszarze komunikacji e-PR. Projekt wpisuje się w kampanię marki Amica i jest spójny z przyjętą koncepcją budowy jej odświeżonego wizerunku.

Czytaj więcej »Adv.pl (Lemon Sky) współpracuje z firmą Amica

Adv.pl (Lemon Sky) inwestuje w mobile marketing

Adv.pl (Lemon Sky) z Grupy ADV – stawia na mobile marketing. „Przepisownik” Winiary, „Warszawa ‘44” czy aplikacja na iPada dla KRBRD „Tak będziesz wyglądał w najlepszym wypadku” to tylko niektóre z projektów Adv.pl (Lemon Sky) przygotowane specjalnie z myślą o urządzeniach mobilnych. Agencja planuje stworzenie zespołu specjalistów, który będzie dedykowany kampaniom oraz projektom wykorzystującym rozwiązania mobilne.

Czytaj więcej »Adv.pl (Lemon Sky) inwestuje w mobile marketing

Z Adv.pl w Lemon Sky

Adv.pl – agencja interaktywna wchodząca w skład Grupy ADV – zdecydowała się na rewolucyjne zmiany. Nowa nazwa – Lemon Sky – to tylko jeden z wielu elementów towarzyszących rebrandingowi marki i zapowiedź rozwoju agencji w kierunku szerszego spojrzenia na komunikację on-line dużych marek.

Czytaj więcej »Z Adv.pl w Lemon Sky

Nowy rozdział w agencji Adv.pl

Agencja interaktywna Adv.pl z Grupy ADV przygotowała niecodzienne randez-vous strategii, kreacji i technologii, które będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń branży komunikacji e-marketingowej z całego świata. Spotkanie specjalistów z Polski, USA, Wielkiej Brytanii, Francji i Niemiec odbędzie się już 13 października. Event jest także zapowiedzią strategicznych zmian w agencji, które zaskoczą polski rynek.

Czytaj więcej »Nowy rozdział w agencji Adv.pl

Awanse w agencji Adv.pl

Adv.pl – agencja interaktywna specjalizująca się w komunikacji e-marketingowej, należąca do Grupy ADV – wzmacnia działy Account oraz New Business, funkcjonujące w ramach departamentu Sales and Service. Awanse na stanowiska dyrektorskie otrzymali Łukasz Krętkowski oraz Grzegorz Kotla. Zmiany w strukturze organizacyjnej są efektem wewnętrznego rozwoju agencji, wynikającego z rosnącej liczby realizowanych projektów.

Czytaj więcej »Awanse w agencji Adv.pl