Adobe

Nowe wersje programów Adobe z rodziny Elements są już dostępne

Firma Adobe ogłosiła dostępność programów Adobe Photoshop Elements 12 oraz Adobe Premiere Elements 12, nowych wersji najpopularniejszego oprogramowania dla amatorów do pracy z fotografią i materiałem wideo. Klienci otrzymują teraz możliwość dostępu mobilnego do swoich galerii oraz narzędzia oparte na technologii do profesjonalnej edycji foto i wideo, które pozwolą w prosty i wygodny sposób osiągnąć oszałamiające rezultaty.

Czytaj więcej »Nowe wersje programów Adobe z rodziny Elements są już dostępne

Polski projekt dla Adobe najlepszą internetową kampanią B2B wg Internet Advertising Competition Awards 2012

Kampania B2B „Mobiliusz” zrealizowana przez agencję social mediową Think Kong dla Adobe Polska została nagrodzona w amerykańskim konkursie reklamy online IAC Awards 2012. Jury nagrodziło „Mobiliusza” aż w trzech kategoriach: Best B2B Online Campaign, Best Education Online Campaign i jako najlepszą internetową kampanię adresowaną do małych firm.

Czytaj więcej »Polski projekt dla Adobe najlepszą internetową kampanią B2B wg Internet Advertising Competition Awards 2012

Stworzone w technologii Adobe, pierwsze wydanie magazynu Brief na iPad, od stycznia dostępne w AppStore

Pierwsze wydanie magazynu marketingu i sprzedaży Brief w wersji na iPad, od 20 stycznia będzie dostępne w AppStore. Najnowszy numer Brief na iPad został w całości stworzony przy użyciu technologii InDesign CS5 oraz usług Adobe Digital Publishing Suite.

Czytaj więcej »Stworzone w technologii Adobe, pierwsze wydanie magazynu Brief na iPad, od stycznia dostępne w AppStore

Magazyn „Brief” na iPadzie

Magazyn marketingu i sprzedaży „Brief” jest pierwszym polskim, branżowym magazynem w wersji dla iPada. Aplikacja przygotowywana jest we współpracy Optizen Labs z Adobe i dołączy do opartych na tej samej technologii tytułów, jak „The New York Times“, „Wired“ czy „Martha Stewart Living“. Pierwsze tabletowe wydanie „Brief” dostępne będzie w AppStore w styczniu 2011 roku.

Czytaj więcej »Magazyn „Brief” na iPadzie