Adkontekst

Ponad połowa reklamodawców zwiększy wydatki na sieci kontekstowe – wyniki badań sieci Adkontekst

Sieć reklamy Adkontekst przeprowadziła wśród reklamodawców badanie dotyczące znaczenia reklam kontekstowych w działaniach promocyjnych klientów oraz udziału tej formy reklamy w polskim rynku Search Engine Marketingu. Z raportu wynika m.in., że ponad połowa reklamodawców (55%) planuje w przyszłym roku zwiększyć wydatki na sieci kontekstowe.

Czytaj więcej »Ponad połowa reklamodawców zwiększy wydatki na sieci kontekstowe – wyniki badań sieci Adkontekst

Współpraca Monity.pl i Adkontekst

Firma Monity, właściciel serwisu Monity.pl oraz spółka NetSprint.pl, zarządzająca największą polską siecią reklamy kontekstowej Adkontekst, nawiązały współpracę. Dzięki temu, użytkownicy Monity.pl mogą założyć konto wydawcy sieci Adkontekst otrzymując dużo korzystniejszą stawkę za kliknięcie, natomiast obecni klienci tej sieci reklamowej zyskali możliwość bezpłatnego wypróbowania przez 2 miesiące narzędzi zapewniających stabilność działania stron WWW.Czytaj więcej »Współpraca Monity.pl i Adkontekst

Reklamy Adkontekst emitowane w sieci SmartContext

Sieci reklamy kontekstowej Adkontekst oraz należąca do ARBOinteractive SmartContext podpisały umowę o współpracy. Na mocy porozumienia serwisy współpracujące z siecią SmartContext zyskują możliwość emisji reklam kilku tysięcy klientów Adkontekstu. Połączony miesięczny zasięg obu sieci to 11.529.000 realnych użytkowników (real users), korzystających z witryn ponad 800 renomowanych partnerów.

Czytaj więcej »Reklamy Adkontekst emitowane w sieci SmartContext

Bluerank i Marketing Online – kolejni certyfikowani partnerzy sieci Adkontekst

Agencje Bluerank i Marketing Online dołączyły do grona certyfikowanych partnerów sieci Adkontekst w ramach programu partnerskiego uruchomionego w październiku 2008 r. Obie firmy spełniły wszystkie warunki niezbędne do uzyskania tego statusu – zarówno finansowe, jak i formalne, czyli egzamin testowy z zakresu prowadzenia kampanii SEM w sieci Adkontekst.
Czytaj więcej »Bluerank i Marketing Online – kolejni certyfikowani partnerzy sieci Adkontekst