Pierwsze efekty prac zespołu R&D w Adkontekst
Poprawa efektywności wykorzystania powierzchni reklamowych (wzrost eCPM) oraz nowoczesne wizualizacje reklam – to pierwsze efekty prac zespołu R&D w sieci Adkontekst.
Poprawa efektywności wykorzystania powierzchni reklamowych (wzrost eCPM) oraz nowoczesne wizualizacje reklam – to pierwsze efekty prac zespołu R&D w sieci Adkontekst.
Reklama kontekstowa to już blisko 30% budżetów przeznaczanych na cały Search Engine Marketing i 8,5% całego rynku reklamy online – wynika z raportu przeprowadzonego przez sieć reklamy kontekstowej Adkontekst.
Czytaj dalej »Raport Adkontekst: rośnie znaczenie reklamy kontekstowej
Sieć reklamy Adkontekst przeprowadziła wśród reklamodawców badanie dotyczące znaczenia reklam kontekstowych w działaniach promocyjnych klientów oraz udziału tej formy reklamy w polskim rynku Search Engine Marketingu. Z raportu wynika m.in., że ponad połowa reklamodawców (55%) planuje w przyszłym roku zwiększyć wydatki na sieci kontekstowe.
Firma Monity, właściciel serwisu Monity.pl oraz spółka NetSprint.pl, zarządzająca największą polską siecią reklamy kontekstowej Adkontekst, nawiązały współpracę. Dzięki temu, użytkownicy Monity.pl mogą założyć konto wydawcy sieci Adkontekst otrzymując dużo korzystniejszą stawkę za kliknięcie, natomiast obecni klienci tej sieci reklamowej zyskali możliwość bezpłatnego wypróbowania przez 2 miesiące narzędzi zapewniających stabilność działania stron WWW.Czytaj dalej »Współpraca Monity.pl i Adkontekst
Sieć reklamowa Adkontekst wprowadza do swojej oferty kolejną formę reklamy – Adkontekst Flash w reklamach intekstowych. Jest to już kolejny rodzaj reklamy dostępny w ramach Intertext (oprócz Adkontekst Exclusive i Adkontekst Text). Czytaj dalej »Adkontekst wprowadza reklamy w formacie flash
Grono.net i sieć reklamowa Adkontekst rozpoczęły współpracę w zakresie emisji reklam na serwisie. Od sierpnia reklamodawcy Adkontekst otrzymali możliwość promowania swoich produktów i usług na jednym z najbardziej rozpoznawalnych serwisów społecznościowych w Polsce.Czytaj dalej »Reklamy Adkontekst na Gronie
W lipcu sieć reklamowa Adkontekst zacieśniła współpracę z kolejnymi firmami partnerskimi. Certyfikaty Adkontekst uzyskała agencja interaktywna MRM Worldwide oraz kolejny dom mediowy – Universal McCann. Czytaj dalej »MRM Worldwide i Universal McCann – nowi certyfikowani partnerzy Adkontekst
Sieci reklamy kontekstowej Adkontekst oraz należąca do ARBOinteractive SmartContext podpisały umowę o współpracy. Na mocy porozumienia serwisy współpracujące z siecią SmartContext zyskują możliwość emisji reklam kilku tysięcy klientów Adkontekstu. Połączony miesięczny zasięg obu sieci to 11.529.000 realnych użytkowników (real users), korzystających z witryn ponad 800 renomowanych partnerów.
Czytaj dalej »Reklamy Adkontekst emitowane w sieci SmartContext
W związku z wyświetleniem 50-miliardowej reklamy na serwisach partnerskich (poza wyszukiwarką), sieć reklamowa Adkontekst podsumowuje swoją niemal czteroletnią działalność. W tym okresie średnioroczny wzrost liczby odsłon wyniósł 67%, zaś kliknięć 190 %.
Czytaj dalej »Rozwój sieci Adkontekst: 50-miliardowa emisja reklamy
Agencje Bluerank i Marketing Online dołączyły do grona certyfikowanych partnerów sieci Adkontekst w ramach programu partnerskiego uruchomionego w październiku 2008 r. Obie firmy spełniły wszystkie warunki niezbędne do uzyskania tego statusu – zarówno finansowe, jak i formalne, czyli egzamin testowy z zakresu prowadzenia kampanii SEM w sieci Adkontekst.
Czytaj dalej »Bluerank i Marketing Online – kolejni certyfikowani partnerzy sieci Adkontekst