Adam Kotrych

1 Adam Kotrych

Polskie firmy chętnie łaczą outsourcingowe call center z własnym

oexWedług badania Ipsos, zrealizowanego na zlecenie Outsourcing Experts, wielkość rynku call i contact center wynosi 0,9 mld zł, z czego na ponad 700 mln zł wyceniane zostały usługi w zakresie rozmów przychodzących. Z outsourcingu wsparcia obsługi klienta korzysta już co piąta polska firma, a z modelu mieszanego, który łączy własne call center z outsourcingowym – aż 56 % z nich. Do działań realizowanych równolegle należą najczęściej rozmowy telefoniczne wychodzące.

Czytaj więcej »Polskie firmy chętnie łaczą outsourcingowe call center z własnym

Tajniki sukcesu Grupy Outsourcing Experts na rynku finansowym

Grupa OEX – holding firm specjalizujących się w outsourcingu procesów back-office, wsparcia sprzedaży i marketingu oraz wielokanałowej obsługi Klientów – szuka nowych narzędzi dedykowanych branży finansowej. Adam Kotrych – ekspert ze spółki Voice Contact Center – zaprezentował podczas Kongresu Zarządzanie Call Contact Center potencjał rozwiązań outsourcingowych w zrównoważonym rozwoju sektora finansowego w Polsce.

Czytaj więcej »Tajniki sukcesu Grupy Outsourcing Experts na rynku finansowym

Voice Contact Center należy do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

12 marca Voice Contact Center został przyjęty do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Decyzję w tej sprawie Zarząd SMB podjął jednogłośnie. – Członkowie SMB identyfikują się z najwyższą jakością i szczególną troską o przestrzeganie zasad etycznego profesjonalizmu oraz faktycznie działają według tych zasad. W tym sensie jesteśmy organizacją ekskluzywną. Jeśli ktoś spełnia najwyższe standardy, chętnie witamy go swoim gronie – mówi Piotr Pokrzywa, Dyrektor Generalny SMB. Czytaj więcej »Voice Contact Center należy do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego