Przejdź do treści

Adam Fudala

1 Adam Fudala

Twórcy Grupera uruchamiają Houzee.pl – pierwszy polski internetowy klub zakupowy Home&Living

houzeeTomasz Dalach i Marcin Mikołajczyk – współzałożyciele i zarządzający serwisem Gruper.pl, w okresie jego największej świetności, powracają na rynek e-commerce. W ramach swojego funduszu Online Partners zbudowali i uruchomili Houzee.pl – pierwszy rodzimy internetowy klub zakupowy, oferujący wyselekcjonowane przez specjalistów i projektantów artykuły wyposażenia wnętrz ze znaczącymi rabatami. Według Dalacha i Mikołajczyka projekt ma potencjał, by przebić sukces polskich zakupów grupowych.

Czytaj dalej »Twórcy Grupera uruchamiają Houzee.pl – pierwszy polski internetowy klub zakupowy Home&Living

2 Adam Fudala

Crowdsourcing, czyli jak wykorzystać potencjał tłumu

cortonGoogle, Coca Cola, Nokia, Samsung, IBM. McDonald’s, Toyota – firmy te łączy nie tylko doskonała rozpoznawalność i wizerunek. Wszystkie one korzystały z crowdsourcingu jako narzędzia budowania marki i identyfikacji konsumentów. Crowdosurcing, polegający na przekazaniu różnego rodzaju zadań i prac dużej grupie ludzi, nie związanych w sposób formalny z organizacją wykorzystywany jest zarówno przez gigantów rynku jak i małe i średnie przedsiębiorstwa. Dla tych  ostatnich okazuje się bowiem doskonałym i efektywnym kosztowo sposobem na stworzenie kampanii marketingowej, promocję czy odświeżenie identyfikacji wizualnej.

Czytaj dalej »Crowdsourcing, czyli jak wykorzystać potencjał tłumu