Active Pharma

Nowy system klasy CRM dla firm farmaceutycznych na iPada

Systemy wspierające sprzedaż bezpośrednią CLM (Closed Loop Marketing) od kliku lat są z powodzeniem wdrażane w branży farmaceutyczno-medycznej w Polsce. Jednak potrzeby rynku stale rosną, a proponowane narzędzia ewoluują w ich kierunku. Obecnie na rynku pojawił się nowy system autorstwa Active Pharma, łączący w sobie cechy znanego już klientom CLM oraz złożonego systemu CRM (Consumer Relationship Management) – iTouch CLM 2.0.

Czytaj więcej »Nowy system klasy CRM dla firm farmaceutycznych na iPada

Jak podróżują internauci w 2011 r. – raport „Podróżnicy online”

Gemius SA we współpracy z firmą Active Pharma przygotował II edycję raportu „Podróżnicy online”, w którym zaprezentowano profil i zwyczaje polskich podróżników, którzy odwiedzili lub zamierzają odwiedzić mniej popularne regiony świata, ze szczególnym uwzględnieniem regionów zagrożonych malarią. Raport stanowi cenne źródło informacji dla tych, którzy adresują swoje usługi do podróżujących.

Czytaj więcej »Jak podróżują internauci w 2011 r. – raport „Podróżnicy online”

Active Pharma została Certyfikowanym partnerem Google AdWords

Active Pharma spełniła wymogi stawiane przez Google, uzyskując status Certyfikowanego partnera Google AdWords. Firmy dokładają wielu starań, by uzyskać wspomniany tytuł. Specjaliści z zakresu prowadzenia kampanii w linkach sponsorowanych muszą zdać egzamin z dogłębnej znajomości programu AdWords, by firma zyskała status Kwalifikowanej Firmy Google AdWords.Czytaj więcej »Active Pharma została Certyfikowanym partnerem Google AdWords

Farmamarketing wkroczył w strefę blogów – poznaj blog Radosława Martera

Blogi podbijają Internet – to niezaprzeczalny fakt. To nie tylko dobry sposób dokonania autoprezentacji w sieci, ale także skuteczna metoda nawiązania dialogu z innymi internautami, wyrażenia własnej opinii dotyczącej wybranej tematyki.
Nic więc dziwnego, iż blogi w szybkim tempie wkroczyły w sferę polityki, czy biznesu, zyskując tym samym na znaczeniu.Czytaj więcej »Farmamarketing wkroczył w strefę blogów – poznaj blog Radosława Martera

Active Pharma podsumowuje 2008 rok w farmamarketingu

Rok 2008 z pewnością można nazwać przełomowym w odniesieniu do działań związanych z farmamarketingiem, które miały miejsce na polskim rynku. Nasza firma nie tylko z ciekawością obserwowała rozwój marketingu farmaceutycznego przy udziale nowoczesnych technologii, ale także bezpośrednio w nim uczestniczyła jako jeden z liderów stosujących tego typu rozwiązania, co stanowiło dla nas wyjątkowo cenne doświadczenie.
Czytaj więcej »Active Pharma podsumowuje 2008 rok w farmamarketingu