Archiwa tagu: Active Pharma

Jak podróżują internauci w 2011 r. – raport „Podróżnicy online”

Gemius SA we współpracy z firmą Active Pharma przygotował II edycję raportu „Podróżnicy online”, w którym zaprezentowano profil i zwyczaje polskich podróżników, którzy odwiedzili lub zamierzają odwiedzić mniej popularne regiony świata, ze szczególnym uwzględnieniem regionów zagrożonych malarią. Raport stanowi cenne źródło informacji dla tych, którzy adresują swoje usługi do podróżujących.

Active Pharma została Certyfikowanym partnerem Google AdWords

Active Pharma spełniła wymogi stawiane przez Google, uzyskując status Certyfikowanego partnera Google AdWords. Firmy dokładają wielu starań, by uzyskać wspomniany tytuł. Specjaliści z zakresu prowadzenia kampanii w linkach sponsorowanych muszą zdać egzamin z dogłębnej znajomości programu AdWords, by firma zyskała status Kwalifikowanej Firmy Google AdWords.

Farmamarketing wkroczył w strefę blogów – poznaj blog Radosława Martera

Blogi podbijają Internet – to niezaprzeczalny fakt. To nie tylko dobry sposób dokonania autoprezentacji w sieci, ale także skuteczna metoda nawiązania dialogu z innymi internautami, wyrażenia własnej opinii dotyczącej wybranej tematyki. Nic więc dziwnego, iż blogi w szybkim tempie wkroczyły w sferę polityki, czy biznesu, zyskując tym samym na znaczeniu.

Active Pharma podsumowuje 2008 rok w farmamarketingu

Rok 2008 z pewnością można nazwać przełomowym w odniesieniu do działań związanych z farmamarketingiem, które miały miejsce na polskim rynku. Nasza firma nie tylko z ciekawością obserwowała rozwój marketingu farmaceutycznego przy udziale nowoczesnych technologii, ale także bezpośrednio w nim uczestniczyła jako jeden z liderów stosujących tego typu rozwiązania, co stanowiło dla nas wyjątkowo cenne doświadczenie.