ABC Data

Programy lojalnościowe czyli co mi dasz, jak mnie złapiesz?

Większość firm co 5 lat traci niemal 50 % klientów, a zdobycie nowych jest drogie i często niemożliwe. Tańszym sposobem jest zatrzymanie najlepszych klientów – nagrodzenie ich lojalności i budowanie więzi. W dobie kryzysu nieubłagane statystyki mobilizują firmy do nowych rozwiązań. Kluczem do sukcesu są programy lojalnościowe. Powszechnie stosowane w komunikacji B2C, a obecnie niezbędne narzędzie  również w segmencie B2B.

Czytaj więcej »Programy lojalnościowe czyli co mi dasz, jak mnie złapiesz?

Pani Ilona Weiss dołącza do Zarządu ABC Data S.A.

Giełdowa spółka ABC Data S.A informuje o poszerzeniu składu Zarządu. Do pełnienia funkcji  Wiceprezesa Zarządu ds. operacyjnych Rada Nadzorcza powołała Ilonę Weiss, której kompetencje oraz wieloletnie doświadczenie w rolach zarządczych wzmocnią spółkę w konsekwentnie realizowanej strategii. Od listopada spółką kieruje Norbert Biedrzycki, który zapowiedział ogłoszenie planu rozwoju ABC Data na przełomie lutego i marca.

Czytaj więcej »Pani Ilona Weiss dołącza do Zarządu ABC Data S.A.