A2 Multimedia

Baśka z „Klatki B” robi imprezę z okazji przekroczenia liczby 100 000 fanów na Facebooku

Zgodnie z obietnica złożoną w czerwcu, w najbliższą sobotę w warszawskim klubie Lucid odbędzie się impreza Pani Barbary, najsłynniejszej polskiej videoblogerki, znanej m.in. z realizowanego przez A2 Multimedia internetowego serialu „Klatka B”. Okazją do świętowania jest przekroczenie liczby 100 000 fanów Barbary Kwarc na Facebooku. Wejście na wydarzenie jest bezpłatne.

Czytaj więcej »Baśka z „Klatki B” robi imprezę z okazji przekroczenia liczby 100 000 fanów na Facebooku

Dodatkowe materiały z „Licencji na wychowanie” do obejrzenia w internecie

Firma A2 Multimedia ― we współpracy z ATM Grupą i TVP ― wyprodukowała specjalny format internetowy bazujący na postaciach i fabule z serialu „Licencja na wychowanie”, emitowanego na antenie TVP2. Seria tzw. webisodów (od połączenia angielskich zwrotów web i episode) pozwala na poznanie osobistych odczuć i refleksji dzieci z rodzin Barańskich i Leszczyńskich. Młodzi bohaterowie wyrażają opinie o „metodach wychowawczych” stosowanych przez rodziców, prowokując tym samym swoje pokolenie do dyskusji na ten temat. „Licencja na wychowanie ― Przypadki” są emitowane na stronie www.licencja.tivi.pl od 27 października.

Czytaj więcej »Dodatkowe materiały z „Licencji na wychowanie” do obejrzenia w internecie

Spryciarze.pl i A2 Multimedia łączą siły przy Akademikach 2010

„Akademiki 2010”, najnowszy projekt A2 Multimedia, twórców kultowej „Klatki B”, to pierwszy w Internecie program „user generated show”. W czterech miastach, w czterech domach studenckich, cztery zespoły codziennie kręcą krótkie klipy video. Każdego dnia walczą między sobą o największą popularność wśród internetowej społeczności. Zespół, który po sześciu tygodniach gry zdobędzie największą oglądalność swoich filmików, 18 czerwca wygra trzydzieści tysięcy złotych!

Czytaj więcej »Spryciarze.pl i A2 Multimedia łączą siły przy Akademikach 2010

„Ranczo”, „Klatka B” i „Pitu Pitu” na targach w Cannes

ATM Grupa – największy niezależny producent programów telewizyjnych – po raz 14. prezentuje swoją ofertę produktową podczas Międzynarodowych Targów Telewizyjnych w Cannes. Podczas wiosennej edycji imprezy MIPTV po raz pierwszy w portfolio producenta pojawił się serial telewizyjny „Ranczo” oraz dwie produkcje internetowe: „Klatka B” oraz „Pitu Pitu”. Targi w Cannes potrwają do 3 kwietnia 2009 roku.
Czytaj więcej »„Ranczo”, „Klatka B” i „Pitu Pitu” na targach w Cannes

A2 Multimedia wspólnie z Fotka.tv

Spółka A2 Multimedia należąca do ATM Grupy i Agory – zajmująca się produkcją i dystrybucją formatów wideo udostępnianych przez internet w postaci cyfrowej – rozpoczęła współpracę z portalem Fotka.tv. Popularne seriale, znane dotychczas z Tivi.pl, takie jak: „Waga”, „Łazienka” i „Blog obok”, będą redystrybuowane także w nowym serwisie Fotka.tv.Czytaj więcej »A2 Multimedia wspólnie z Fotka.tv