A.pl Internet

Seniorzy coraz częściej korzystają z internetowych sklepów spożywczych

Produkty spożywcze z e-sklepów coraz częściej trafiają do osób, które ukończyły 60 lat. Jak wynika z ankiety przeprowadzonej na stronie delikatesów A.pl już 28% badanych nabywało produkty spożywcze przez Internet z przeznaczeniem dla seniorów. Aż 6% ankietowanych to właśnie osoby po 60 roku życia, które robią sobie zakupy w e-delikatesach. Ponadto, co piąty badany kupuje w Internecie artykuły spożywcze dla starszych członków rodziny jak choćby rodziców lub dziadków, a kolejne 3% ankietowanych pomaga w ten sposób znajomym w starszym wieku. Badanie wskazuje też, że liczba seniorów korzystających z oferty e-delikatesów będzie stale rosnąć. Aż 11% respondentów A.pl zadeklarowało, że zamierza zacząć kupować osobom starszym artykuły spożywcze w Internecie.

Czytaj więcej »Seniorzy coraz częściej korzystają z internetowych sklepów spożywczych

A.pl Internet debiutuje na NewConnect

Akcje A.pl Internet – spółki zarządzającej siecią e-delikatesów A.pl i e-sklepem Fresh24.pl – trafią jutro do obrotu na NewConnect. Ze sprzedaży 400 tys. akcji serii F spółka pozyskała w ramach oferty prywatnej 3 mln zł z przeznaczeniem na rozwój działalności i umocnienie pozycji rynkowej. Już na początku przyszłego roku spółka zamierza rozszerzyć dostępność oferty biurowej, chemii gospodarczej i wybranych produktów spożywczych na całą Polskę. Dodatkowo, pełna oferta spożywcza ma być stopniowo wprowadzana w kolejnych miastach Polski.

Czytaj więcej »A.pl Internet debiutuje na NewConnect

Delikatesy A.pl z Practum Consulting

Spółka A.pl Internet – właściciel delikatesów internetowych A.pl – podpisała umowę z agencją public relations Practum Consulting. Practum będzie prowadzić relacje z mediami na rzecz A.pl oraz działania z zakresu PR korporacyjnego, m. in. ma obsługiwać przejęcia realizowane przez A.pl Internet, rozwój działalności w kolejnych lokalizacjach i planowany w tym roku debiut spółki na NewConnect.

Czytaj więcej »Delikatesy A.pl z Practum Consulting

Delikatesy A.pl i Fresh24.pl łączą siły

A.pl Internet – właściciel delikatesów internetowych A.pl – oraz spółka Fresh24.pl zawarły umowę, w wyniku której skonsolidują siły sprzedażowe na warszawskim rynku. Zgodnie z umową A.pl Internet nabędzie m.in. domenę, prawa do znaku towarowego, bazę klientów oraz bazę towarową supermarketu Fresh24.pl. W zamian Fresh24.pl obejmie akcje A.pl Internet o wartości 3.097.500 zł, które będą reprezentowały 10% w kapitale zakładowym tej spółki. Wejście w życie umowy będzie oznaczać dla A.pl Internet znaczne umocnienie pozycji na warszawskim rynku. Spółka jeszcze w tym roku planuje debiut na New Connect.

Czytaj więcej »Delikatesy A.pl i Fresh24.pl łączą siły

Sieć delikatesów internetowych A.pl rośnie w siłę

Action S.A. i Bomi S.A. podjęły decyzję o rozwijaniu wspólnego projektu e-delikatesów. W ramach podwyższenia kapitału w A.pl Internet S.A. (dotychczasowym internetowym dystrybutorze produktów Bomi), każda ze Spółek objęła po niemal 20% akcji z zamiarem zbudowania jednego z największych podmiotów w branży e-grocery. Dzięki współpracy tych dwóch spółek zaledwie w pół roku na sieć sklepów A.pl składać się będą punkty sprzedaży w ośmiu polskich miastach. 

Czytaj więcej »Sieć delikatesów internetowych A.pl rośnie w siłę