Archiwa tagu: 121PR

Facebooker PANEL z brand karmą

12 marca w Warszawie w ramach Facebooker PANEL mogliśmy posłuchać wypowiedzi ekspertów na temat wykorzystania Facebooka w działaniach biznesowych. Panelistami byli Joanna Dzieduszycka-Jędrach (121PR), Krzysztof Gagacki (Livebrand), Maciej Skrzypczak (Interactive Solutions), Jarosław Bielecki (Mint Media), Michał Brański (brand karma), Piotr Pal (Pride&Glory Interactive) oraz Paweł Karaś (ARBOinteractive). Dyskusję moderował organizator i inicjator wydarzenia – Konrad… Czytaj dalej »

WAB w społecznościach internetowych

Kozy giną na Facebooku, Sherlock Holmes tropi zbrodnie na Blipie – to elementy promocji nowych pozycji książkowych Wydawnictwa W.A.B. W lutym 2010 Wydawnictwo W.A.B rozpoczęło niestandardową promocję swoich kilku najnowszych propozycji, m. in. „Człowiek, który gapił się na kozy” Jona Ronsona oraz „Sherlock Holmes – biografia nieautoryzowana” Nicka Rennisona. Działania toczą się w popularnym serwisie… Czytaj dalej »

iPlus bada mobilne życie polaków

Ruszył projekt: „Mobilność 2010 – raport o wpływie internetu mobilnego na życie Polaków”, którego partnerem merytorycznym jest iPlus, mobilny internet w sieci Plus. Projekt obejmuje innowacyjne badanie wpływu internetu mobilnego na życie Polaków, blog mobilnyinternet.blox.pl poświęcony szeroko pojętej tematyce mobilności oraz działania edukacyjne i dyskusje w społecznościach internetowych.

„Złoty środek na seks” czyli o seksie w Sieci

Co to znaczy udany seks? Jakie są przyczyny problemów seksualnych i gdzie szukać pomocy? Jak urozmaicić swoje życie seksualne? – na te pytania i na wiele innych wątpliwości dotyczących życia i zdrowia seksualnego można szukać odpowiedzi specjalistów oraz innych internautów na nowej stronie internetowej www.zlotysrodek.com

Nowy wizerunek 121PR

Agencja buzzmarketingu i PR-u internetowego 121PR prezentuje się w świeżej odsłonie. Uruchomiona została nowa internetowa strona www.121pr.pl wraz z firmowym blogiem, zmieniły się również inne elementy identyfikacji wizualnej 121PR – gruntowny lifting przeszło logo i szablony prezentacji. Za nowy wizerunek 121PR odpowiedzialna jest agencja Avrio Interactive.