Przejdź do treści

Kompania Piwowarska wybrała agencję Chapter1 do obsługi marki Lech Pils

Kompania Piwowarska przedłużyła współpracę z agencją Chapter1, która obsługuje Lecha Pils od 8 lat. Umowę przedłużono do końca 2024 r.

1 Chapter1, Lech Pils

Chapter1 obsługuje markę Lech Pils w zakresie: strategii, kreacji, ATL-u, BTL-u, digitalu, sponsoringu, influencer marketingu, social media, produkcji wideo i fotograficznych.

Platforma komunikacyjna marki z hasłem „Wielko” nawiązuje do wielkopolskich korzeni Lecha Pils i dumy z wielkopolskich wartości.

Wielko” to wielkopolskie spojrzenie na świat. To sprzeciw wobec bylejakości, wiara w porządność, wytrwałość i pracowitość. W zgodzie z tymi wartościami jest Lech Pils, więc w tym duchu toczą się działania wokół platformy komunikacyjnej marki – mówi Maciej Sitek, Senior Account Manager w agencji Chapter1.

Chapter1 wspiera także Kompanię Piwowarską w zakresie działań HR, organizując kampanie komunikacyjne dotyczące akcji rekrutacyjnych w Tyskich Browarach Książęcych i Lech Browary Wielkopolski.

Chapter1 jest agencją strategiczno-kreatywną posiadającą wieloletnie doświadczenie w tworzeniu zintegrowanych kampanii marketingowych. Agencja istnieje od 2013 roku. W gronie klientów znaleźli się m.in. Lech Pils, Bambino, Altax, NeoNail, Das WeltAuto, Vox, Urząd Miasta Poznań, UBER, Komputronik, SEAT, Volkswagen, Mastercard.

Więcej na www.chapter1.pl oraz www.lechpils.pl