Przejdź do treści

Kamikaze wygrało przetarg na obsługę marki Vitaflo, z portfolio Nestlé

Agencja Kamikaze wygrała przetarg Nestlé Polska na obsługę marki Vitaflo w digitalu. Zadaniem agencji jest m.in. stworzenie i wdrożenie nowej strategii komunikacji tego brandu.

1 KAMIKAZE, Nestlé, Vitaflo

Grupą docelową marki Vitaflo są osoby z fenyloketonurią (PKU) oraz ich rodziny i  znajomi – osoby związane pośrednio lub bezpośrednio z tym schorzeniem.

Kamikaze rozpoczyna obsługę brandu Vitaflo, po wygranym przetargu, zorganizowanym przez Nestlé Polska. Umowa pomiędzy firmami została podpisana bezterminowo.

Zakres współpracy obejmuje stworzenie i wdrożenie nowej strategii komunikacji marki Vitaflo w digitalu oraz wypracowanie nowej linii wizualnej wraz z logotypem. Agencja Kamikaze w ramach działań prowadzi kanały social media: facebook oraz instagram, jak również przeprowadza tam działania dodatkowe jak konkursy, aktywacje.

W scope prac są również sezonowe kampanie, sesje foto/video oraz odświeżenie strony www wraz z nowym contentem.