Przejdź do treści

Michael Schindler, były Managing Director czeskiego oddziału agencji Wunderman Thompson, dołącza do zarządu agencji Funktional, jako COO

Do Funktional przeszedł bezpośrednio z Adecco Group. W krakowskiej agencji obejmuje stanowisko Chief Operating Officer.

Michael Schindler przez ponad 20 lat pracował dla sieci Wunderman Thompson, z czego ostatnie 11 lat jako Dyrektor Zarządzający globalnego zespołu usług biznesowych w oddziale w Pradze. Od 2012 roku również jako Senior VP/Global Head Of Center Operations w oddziale WT w Bostonie. Od 2020 roku współpracował ze szwajcarskim Adecco Group, aby stworzyć globalny zespół ds. operacji marketingowych w Pradze i Meksyku, najpierw jako Marcom Operations Director/Head of EMEA MOC hub, a następnie jako Senior VP/Marketing Operations.

1 Funktional, Michael Schindler
Michael Schindler

Michael Schindler dołącza do zarządu agencji Funktional, będzie odpowiedzialny za zbudowanie nowych struktur firmowych i nadzór nad nimi, oraz całościowe zarządzanie budżetem agencji. Raportować będzie bezpośrednio do Huberta Pokrowieckiego, CEO agencji.

Pozyskanie tak doświadczonego partnera jak Michael to dla nas bardzo poważne wzmocnienie. Jestem przekonany, że jego wiedza pozwoli nam ulepszyć naszą organizację pod kątem struktury i efektywności operacyjnej. To kluczowe w kontekście szybkiego wzrostu agencji i zapewnienia lepszego doświadczenia przyszłym klientom – mówi Hubert Pokrowiecki, CEO Funktional – Dzięki Michaelowi i nowym strukturom operacyjnym, będziemy mogli pracować bezpośrednio z globalnymi klientami korporacyjnymi, tworząc dla nich dedykowane zespoły i świadcząc usługi marketingu zintegrowanego na wielu rynkach.

Budowanie zespołów i skalowanie biznesów to moja zawodowa pasja, a w agencji Funktional widzę ogromny potencjał dla takiej właśnie pracy. Poza tym chciałem wyjść ze świata korporacji do świata agencyjnego i mieć swój wkład w przyszły rozwój Funktional – podkreśla sam Michael Schindler.

Funktional (www.funktional.pl) jest agencją digital o korzeniach i silnym rysie strategiczno-kreatywnym. Współpracuje z ambitnymi firmami, które wierzą w to, że marka powinna zapewniać konsumentom niepowtarzalne doświadczenia. Wspólnie z klientami projektuje wyróżniający się i zapamiętywalny branding oraz wypracowuje unikalne rozwiązania o silnych podstawach strategicznych, które obejmują zarówno środowisko digital, jak i działania offline. Rozwiązania, które odpowiadają na potrzeby i oczekiwania konkretnej grupy docelowej i stymulują rozwój firmy, zapewniając długofalowe wzrosty wyników.

Funktional z sukcesami robi to już od 12 lat (agencja powstała w 2010 roku). W gronie klientów agencji znalazły się m.in. marki takie jak: Fiserv, AON, Prosperplast, Maspex (Kubuś, Tymbark, Alcalia, Tarczyn, Lubella), Bratex, Telefonika, Link 4, Nutropharma, Skłodowscy, Sferis, Sinterit, 3DGence, 3A Composites Mobility, Norsweet, Bayer, NAOS (Bioderma, Esthederm), Jaguar, Toyota, Royal Canin, Sotheby’s czy Coldwell Banker.