Httpool z projektem na Black Friday

Tagi:

Httpool przygotowała projekt na okoliczność zbliżającego się tegorocznego Black Friday. Firma opracowała zbiór wytycznych dotyczących jak najbardziej efektywnego wykorzystania Twittera w działaniach marketingowych związanych z tym światowym dniem wielkich wyprzedaży i zakupowego szaleństwa.

1 Httpool

– Black Friday to największe wydarzenie zakupowe roku, w którym coraz większą rolę odgrywają zakupy online, tak więc marki muszą wykorzystać ten kanał sprzedaży w jak najlepszy sposób. I temu właśnie służy przygotowany przez Httpool projekt, na który składa się zestaw porad eksperckich dotyczących wykorzystania reklamy na Twitterze na potrzeby Black Friday – mówi Justyna Duszyńska, CEO w Httpool Polska.

Eksperci Httpool doradzają firmom planującym wziąć udział w tym zakupowym karnawale jak strategicznie przygotować się na ten dzień, jak przygotować kampanie na Twitterze i jak dotrzeć do odbiorców.

Dlaczego marki powinny rozważyć Twittera jako część pełnej strategii medialnej na Czarny Piątek?
https://www.httpool.com/case_studies/why-brands-should-consider-twitter-as-a-part-of-a-full-funnel-media-strategy-for-black-piątek/

Jak dotrzeć do odbiorców na Twitterze w Czarny Piątek
https://www.httpool.com/case_studies/how-to-reach-your-audience-on-twitter-for-black-friday/

Czy Twój sklep internetowy jest gotowy na Czarny Piątek? Oto 6 wskazówek zwiększających przychody za pośrednictwem Twittera od Wise.Blue
https://www.httpool.com/case_studies/is-your-e-commerce-store-ready-for-black-friday-here-are-6-revenue-boosting-tips-via-twitter-from-wise-blue/

Httpool to największy na świecie globalny partner reklamowy czołowych platform społecznościowych, takich jak m.in. LinkedIn, Twitter, Snapchat, Spotify, TikTok, Brainly, Facebook czy Tripadvisor.

Firma wchodzi w skład Aleph Group, działając na ponad 85 rynkach na 4 kontynentach. Jest przedstawicielem reklamowym 25 platform społecznościowych, wśród których są m.in. Facebook, LinkedIn, Twitter, Tik Tok, Snapchat czy Spotify.

Httpool ma siedzibę główną w Wielkiej Brytanii, jednak strategicznie i długofalowo celem firmy jest budowanie silnych zespołów lokalnych, współpracujących z reklamodawcami i firmami „w terenie”. Lokalne i regionalne biura Httpool znajdują się w Europie Środkowej, krajach skandynawskich, krajach bałtyckich, Bałkanach, Rosji i WNP oraz w regionie Azji i Pacyfiku. W 2020 roku Httpool obchodził 20-lecie działalności.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu