Httpool wyłącznym partnerem reklamowym Tripadvisor na 10 rynkach europejskich, w tym w Polsce

Httpool została wyłącznym partnerem serwisu Tripadvisor – największej na świecie platformy podróżniczej, notowanej na NASDAQ – w zakresie sprzedaży reklam na 10 rynkach europejskich, w tym w Polsce.

1 Httpool, Tripadvisor

Partnerstwo Httpool z Tripadvisor otwiera nowe możliwości dla reklamodawców w Polsce, jak i na dziewięciu innych europejskich rynkach: w Austrii, Czechach, Danii, Finlandii, Grecji, Norwegii, Rosji, Szwecji i Szwajcarii. Szczególnie dotyczy to firm z branży turystycznej i „okołoturystycznej”, ale  oczywiście nie tylko ich. Na rynku Polskim jesteśmy partnerem sześciu platform społecznościowych: Twitter, LinkedIn, Snapchat, Spotify, TikTok i Brainly; możliwość wpółpracy i reprezentowania Tripadvisor poszerza nasze portfolio o kolejny bardzo ciekawy kanał do realizacji strategii naszych klientów  – mówi Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.

Tripadvisor – najpopularniejsza platforma dla podróżujących po świecie – oferuje marketerom najwyższy poziom brand safety i szeroką paletę formatów reklamowych, które pozwalają maksymalnie nieinwazyjnie i kontekstowo prowadzić komunikację marketingową, szczególnie brandom działającym w obszarach takich jak: lotnictwo, hotelarstwo, telekomunikacja, finanse, motoryzacja, ale również oferujących produkty konsumenckie etc.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy udostępnić bardzo ciekawą ofertę platformy Tripadvisor reklamodawcom na  rynkach europejskich – mówi Aljoša Jenko, dyrektor generalny Httpool – To ważne wydarzenie, szczególnie w kontekście obecnej sytuacji na świecie. Branża turystyczna stoi przed bezprecedensowymi wyzwaniami, a nasza oferta może być częścią palety rozwiązań pomagających firmom odnosić biznesowe sukcesy w tych niełatwych czasach.

– Tripadvisor odegrał kluczową rolę w działaniach komunikacyjnych wielu marek z branży turystycznej i jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy rozszerzyć nasze usługi reklamowe na 10 rynków europejskich, we współpracy z Httpool – powiedziała Christine Maguire, Wiceprezes i Dyrektor Generalna działu Global Media w Tripadvisor – Podróżnicy korzystający z platformy Tripadvisor to tak naprawdę najbardziej zaangażowani i wartościowi konsumenci, a więc i najbardziej poszukiwana przez marketerów grupa docelowa. Nasze partnerstwo z Httpool pozwoli lepiej komunikować się międzynarodowym markom z potencjalnymi klientami w Europie i Rosji.

Równolegle z powierzeniem 10 rynków europejskich firmie Httpool, dwa inne rynki – włoski i hiszpański – powierzone zostały firmie IMS, również należącej do holdingu Aleph.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu