Kamikaze uruchamia dla Kaufland Polska profil na TikToku

Agencja Kamikaze uruchomiła właśnie na TikToku profil dla Kaufland Polska. Ten krok jest częścią globalnej strategii sieci, która w dotarciu do klientów postanowiła wykorzystać również tę platformę społecznościową. Uruchomienie profilu zbiegło się ze startem kampanii social mediowej marki prowadzonej pod hasłem „Królowa Okazji”.

1 KAMIKAZE, Kaufland Polska, TikTok

Na uruchomionym kilka dni temu profilu Kaufland Polska na TikToku jako pierwsze pojawiły się filmy z influencerami: Couple Power, Przekosą i Miłoszem oraz Olą Nowak. W najbliższym czasie pojawią się kolejni, ale na tym etapie nie ujawniono jeszcze kim będą. Influencerzy wspierający markę na TikToku wpisują się w profil marki oraz jej styl komunikacji zaplanowany na tę platformę czyli oparty na luźnych i lekkich treściach.

W tym samym momencie kiedy uruchomiony został profil na TikToku, w social mediach startuje kampania Kaufland Polska pt. „Królowa Okazji”, z utrzymanym w rapowym stylu spotem.

Kamikaze rozpoczęła współpracę z Kauflandem w 2018 r., po wygranym przetargu. Agencja obsługuje profile marki na Facebooku oraz Instagramie, teraz dołącza do nich TikTok. Od tych 3 lat agencja organizuje dla marki konkursy, przeprowadza aktywacje oraz zajmuje  się codzienną obsługą profili sieci w social mediach.

Kamikaze to działająca od 14 lat agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. marki L’Oréal, Danone, Super-Pharm, Kaufland Polska, marki Coty, Yves Rocher, a także Orange Polska czy Shell.

www.kamikaze.digital

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu