Do zespołu Httpool Polska dołączyły dwie nowe osoby: Adrianna Ligier, obejmując funkcję Multiplatform Client Solution Manager; oraz Rafał Rybarczyk, na stanowisko LinkedIn Client Solution Manager. Httpool jest strategicznym partnerem reklamowym czołowych platform społecznościowych na całym świecie, takich jak m.in. LinkedIn, Twitter, Snapchat, Spotify, TikTok, Brainly czy Facebook.
Do zespołu Httpool Polska dołącza Adrianna Ligier, obejmując stanowisko Multiplatform Client Solution Manager.

Karierę zawodową rozpoczynała w firmie konsultingowej Accenture, gdzie w latach 2017 – 2019 pracowała na stanowisku Data Analyst.
Przechodzi do Httpool bezpośrednio z firmy badawczej Nielsen, gdzie pracowała przez ponad 2 lata, ostatnio na stanowisku Client Solution Consultant, kontynuując swoją przygodę z analizą i przetwarzaniem danych rozpoczętą w Accenture, jednak wtedy już w obszarze FMCG (i pracując głównie dla irlandzkiego i niemieckiego zespołu Nielsena).
Rafał Rybarczyk wzmocni zespół odpowiadający za obsługę serwisu LinkedIn. Ma ponad 5 lat doświadczenia w reklamie internetowej, w dużej części poświęconych na rozwijanie biznesów klientów E-Commerce na Facebooku (m.in. marka RTV Euro AGD), oraz działania brandingowe (Totalizator Sportowy, PGE). Rafał Rybarczyk specjalizuje się w analizie danych sprzedażowych i optymalizacji ekosystemów reklamowych.

Przeszedł do Httpool Polska z agencji Business Factory, gdzie pracował przez 3 lata, jako PPC Specialist. Karierę w branży digital rozpoczynał w agencji ClickAd Interactive, gdzie pracował w latach 2015-2018, jako Senior Social Media Performance Specialist.
W Httpool Polska objął stanowisko LinkedIn Client Solution Manager.
– Obsługa klienta, wspieranie jego działań komunikacyjnych oraz wiedza ekspercka to mocna strona Httpool dzięki kompetencjom w obszarze Client Solution Management. A najnowsze transfery personalne to dodatkowe duże wzmocnienie tego właśnie obszaru. Nowe osoby będą pracować z obecnymi klientami i zapewnią im wsparcie w optymalizacji kampanii reklamowych, będą też doradzać w obszarze skalowania działań reklamowych na platformach partnerskich – komentuje Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.
Httpool to największy na świecie globalny partner reklamowy czołowych platform społecznościowych. Firma wchodzi w skład Aleph Holding i działa na ponad 40 rynkach na całym świecie, zatrudniając ponad 400 pracowników. Jest przedstawicielem reklamowym największych platform społecznościowych, wśród których są m.in. LinkedIn, Twitter, Tik Tok, Facebook, Snapchat czy Spotify. Httpool ma też w swoim portfolio autorską technologię Wise.Blue – bardzo popularne narzędzie do skutecznej reklamy na Twitterze (także oficjalny partner API Twittera), używane przez największych reklamodawców na całym świecie.
Httpool ma siedzibę główną w Wielkiej Brytanii, jednak strategicznie i długofalowo celem firmy jest budowanie silnych zespołów lokalnych, współpracujących z reklamodawcami i firmami „w terenie”. Lokalne i regionalne biura Httpool znajdują się w Europie Środkowej, krajach skandynawskich, krajach bałtyckich, Bałkanach, Rosji i WNP oraz w regionie Azji i Pacyfiku. W 2020 roku Httpool obchodził 20-lecie działalności.