Nowa osoba i awans w zespole Circlewise

Kacper Procki awansował na stanowisko Sales Development Manager w agencji Circlewise. Jednocześnie do zespołu warszawskiego biura Circlewise dołączyła też nowa osoba – Artur Pososhko – na stanowisko Junior Account Manager.

Circlewise AS to międzynarodowa firma z centralą w Norwegii, dostarczająca rozwiązań w obszarze marketingu digital, z naciskiem na programy partnerskie.Powstała w 2014 r., działa obecnie na kilkunastu rynkach europejskich,w tym m.in. Niemczech, Estonii, Finlandii, Szwecji, na Litwie czy na Łotwie, oraz od niedawna w Polsce – po przejęciu jesienią ub.r. agencji AdHydra.

1 Artur Pososhko, Circlewise, Kacper Procki

Kacper Procki ma kilkuletnie doświadczenie w budowie i realizacji strategii digital, szczególnie w obszarach afiliacji, mobile i marketing automation. W Circlewise pracuje od końcówki ubiegłego roku, do tej pory na stanowisku Account Manager odpowiadał m.in. za sukcesy kampanii takich marek jak eObuwie, Modivo, Delikatesy Centrum, Etam i DUKA. Obecnie awansuje na stanowisko Sales Development Manager, poszerzając swój zakres obowiązków o new business. 

Wcześniej od 2019 roku pracował w agencji  AdHydra (jako Digital Account Manager),a przedtem w TradeTrackerPoland (Junior Performance Specialist). Karierę zawodową rozpoczynał w 2016 r.,w firmie nc+. Jest absolwentem warszawskiej SGH (kierunek: Globalny Biznes, Finanse i Zarządzanie) –

Artur Pososhko dołączył do warszawskiego biura Circlewise na stanowisko Junior Account Manager. Wcześniej w estońskim oddziale firmy Circlewise odbywał praktyki. Jako Junior Account Manager będzie zajmował się międzynarodowymi kampaniami dla klientów z branży e-commerce i finanse (takimi jak np. MADARA Cosmetics – Europe, Cocopanda.fi itp.).

Jest absolwentem  warszawskiej Uczelni Łazarskiego (licencjat: Zarządzanie), i SGH (studia magisterskie: Big Data – Advanced Analytics).

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu